18

شکست ایران برابر اندونزی در والیبال زنان انتخابی المپیک

  • کد خبر : 39993
  • 19 دی 1398 - 12:34
شکست ایران برابر اندونزی در والیبال زنان انتخابی المپیک

تیم ملی والیبال بانوان در سومین دیدار خود در مسابقات والیبال زنان انتخابی المپیک به دیدار اندونزی رفت و در شرایطی که می‌توانست پیروز این میدان باشد ۳ بر ۲ شکست خورد و سومین شکست پیاپی را نیز پذیرا شد.

آی دبلیو اسپورتس – در ادامه رقابت‌های والیبال زنان در پنجره انتخابی المپیک توکیو تیم ملی والیبال بانوان ایران امروز پنج شنبه ۱۹ دی ۹۸ در سومین دیدار خود برابر اندونزی رفت و در ست پنجم نتیجه را به حریف واگذار کرد.

پس از ۲ شکست پیاپی ۳ بر صفر برابر قزاقستان و کره جنوبی، اندونزی حریف سوم ایران و تیمی بود که به نظر می‌رسید دخترها می‌توانند آن را شکست دهند اما تلاش آنها برای پیروزی با ناکامی مواجه شد تا اکنون حاصل کار ایران در این مسابقات ۳ شکست از ۳ بازی و کسب یک امتیاز باشد.

ایران در جریان بازی با اندونزیایی‌ها ۲ ست اول را با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۵ واگذار کرد. در این شرایط به نظر می‌رسید یک شکست ۳ بر صفر دیگر انتظار ایران را می‌کشد اما دخترها در ست سوم همت کردند و به بازی برگشتند.

در یک رقابت رالی وار و نزدیک در ست سوم، ایران توانست از شکست فرار کند و ۲۵ بر ۲۱ برنده این ست شود. پیروزی در ست دوم ایران را از نظر روانی در شرایط غالب قرار داد و ملی پوشان با وجود عملکرد خوب اندونزی پا به پای این تیم در ست چهارم پیش رفتند و مزد خواستن خود را با پیروزی ۲۶ بر ۲۴ در این ست گرفتند.

کامبک ایران در ست پنجم ناتمام ماند. در شرایطی که ۲ تیم برای پیروزی مستحق به نظر می‌رسیدند ایران با وجود پاپس نکشیدن در این ست ۱۲ بر ۱۵ تسلیم شد و در نهایت ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد.

نتایج ایران در ۲ بازی اول خود در مسابقات مقدماتی المپیک از این قرار است:

ایران صفر قزاقستان ۳ (۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۴)

ایران صفر کره جنوبی ۳ (۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۹ و ۲۵ بر ۱۹)

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.