13

فتح صدر البرز قهرمان دور اول لیگ تکواندو شد | صعود ۱۰ تیم به مرحله دوم

  • کد خبر : 40040
  • 20 دی 1398 - 20:04
فتح صدر البرز قهرمان دور اول لیگ تکواندو شد | صعود ۱۰ تیم به مرحله دوم

تیم تکواندوی فتح صدر البرز قهرمان دور اول لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر شد. فتح صدر در پایان هفته پانزدهم همه مسابقات خود را با برد پشت سر گذاشت با این حال تکلیف قهرمان لیگ در دور دوم و با حضور ۱۰ تیم برتر مرحله نخست مشخص می‌شود.

آی دبلیو اسپورتس – دور اول لیگ تکواندو بانوان جام کوثر امروز جمعه ۲۰ دی ۹۸ با برگزاری دیدارهای هفته سیزدهم تا پانزدهم این مسابقات به انجام رسید و ۵ تیم از لیگ خداحافظی کردند تا ۱۰ تیم باقی مانده لیگ را در دور دوم به رقابتی احتمالاً پرحرارت تبدیل کنند.

تیم فتح صدر البرز امروز با ۳ پیروزی آسان و پیاپی روند شکست ناپذیری خود را تداوم بخشید و با ۱۴ برد از ۱۴ بازی مقتدرانه قهرمان مرحله اول شد. فتح صدر البرز به خوبی می‌داند قهرمانی در این مرحله تازه ابتدای راه است زیرا رقبای این تیم در مرحله دوم سرسخت‌تر خواهند بود.

تیم فاطمه نورملکی امروز ۸ بر صفر ورامین و دانشگاه آزاد را شکست داد و ۷ بر یک ایلام را هم برد. از سوی دیگر، لوازم خانگی کن با ۲ برد ۵ بر ۳ برابر اسپریچو و ۸ بر صفر برابر نظر آباد با پیروزی کارش را در دور اول به پایان رساند و دوم شد.

در مسابقه حساس امروز لوازم خانگی کن ۵ بر ۳ برابر اسپریچو رده سومی پیروز شده بود. مربیان هر دو تیم پیش از این بازی تاکید کرده بودند که نتیجه این مسابقه برایشان اهمیتی ندارد اما این به معنای دست کشیدن از تلاش بر روی شیاپ چانگ نبود.

در جالب‌ترین مسابقات این دیدار، تینا مدانلو از کن ۲۴ بر ۱۵ نرگس میرنوراللهی از اسپریچو را شکست داد و مصاف نزدیک اکرم خدابنده و آناهیتا توکلی را تکواندوکار باتجربه‌تر یعنی اکرم خدابنده ۱۵ بر ۱۳ به سود خود و اسپریچو پایان داد.

در میانه جدول، جدال برای قرار گرفتن در جمع ۱۰ تیم مرحله دوم داغ بود و در نتیجه، ایلام از صعود به مرحله دوم بازماند و بهار و جنوب شرق به جمع ۱۰ تیم بالای جدول پیوستند.

بدین ترتیب تیم‌های فتح صدر البرز، لوازم خانگی کن، اسپریچو، داتیس یزد، فرمانیه، دانشگاه آزاد، روپایی الکترونیکی کین، شوکا لاوین مریوان، هیئت بهار همدان و هیئت جنوب شرق تهران با قرار گرفتن در رده‌های اول تا دهم، راهی دور پایانی لیگ شدند.

نتایج کامل رقابت‌ها، آرایش تیم ها و جدول رده بندی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=40040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.