16

دانشگاه آزاد قهرمان مسابقات دو و میدانی داخل سالن جام فجر شد

  • کد خبر : 40095
  • 20 دی 1398 - 20:33
دانشگاه آزاد قهرمان مسابقات دو و میدانی داخل سالن جام فجر شد

مسابقات دو و میدانی بین المللی داخل سالن جام فجر به پایان رسید و تیم دانشگاه آزاد قهرمان این مسابقات شد. این رقابت ۲ روزه در حالی پایان یافت که شرکت کنندگانی از ارمنستان، قرقیزستان و افغانستان نیز در آن حضور داشتند.

آی دبلیو اسپورتس – پرونده مسابقات دو و میدانی بین المللی داخل سالن جام فجر امروز جمعه ۲۰ دی ۹۸ بسته شد و این رقابت‌ها پس از ۲ روز با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید. تیم‌های لیگ داخلی جور غیبت خارجی‌ها را در این مسابقات کشیدند و اغلب قریب به اتفاق ورزشکاران ایرانی بودند.

افغانستان، قرقیزستان و ارمنستان تنها تیم‌های خارجی شرکت کننده در این رقابت بودند. فدراسیون دو و میدانی ایران پیش از شروع تورنمنت گفته بود که اغلب تیم‌های خارجی به دلیل وضعیت امنیت در ایران از حضور در مسابقات عذرخواهی کرده‌اند.

در روز دوم و در مسابقات برگزار شده در ماده ۴۰۰ متر عنوان نخست به الهام کاکلی رسید که زمان ۵۶:۵۱ ثانیه را ثبت کرد. کژان رستمی و زهرا مرادی دوم و سوم شدند. در ماده ۱۵۰۰ متر پریچهر شاهی با زمان ۴:۴۷.۵۲ دقیقه عنوان قهرمانی را کسب کرد و بالاتر از گلشن ساتاروآ از قرقیزستان و بهاره جهان تیغ ایستاد.

سپاهان؛ تیم نایب قهرمان مسابقات بین المللی جام فجر

در پرش سه گام، یانا آبراهامیان و ماریه تا میناسیان از ارمنستان اول و دوم شدند و پردیس عبدالمحمدی با پرشی ۱۱.۸۱ متر سوم شد. در پش ارتفاع آیلین بابکی با پرشی ۱.۷۴ متری قهرمان شد و عناوین دوم و سوم به محدثه هاشم زاده و مهدیه زعیمی رسید.

در ۴ در ۴۰۰ متر تیم دانشگاه آزاد اول شد و تیم‌های خراسان رضوی و سپاهان دوم و سوم شدند. دانشگاه آزاد در مجموع، قهرمان این مسابقات شد و سپاهان، خراسان رضوی و منتخب جوانان ایران دوم تا چهارم شدند.

مهسا میرزاطبیبی در پرش با نیزه تنها ورزشکاری بود که توانست رکورد ملی داخل سالن را در این رقابت ها ارتقا دهد. او سه متر و هشتا سانتی متر پرید و در روز نخست، عنوان قهرمانی این ماده را کسب کرد.

نتایج مسابقات روز اول

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=40095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.