19

تاریخ برگزاری مسابقات وزنه برداری زنان آسیا ؛ احتمالا شهریور ۹۹

  • کد خبر : 43716
  • 16 فروردین 1399 - 13:44
تاریخ برگزاری مسابقات وزنه برداری زنان آسیا ؛ احتمالا شهریور ۹۹

ناظر فنی تیم ملی وزنه برداری زنان ایران گفت: تیم زنان به صورت کامل به قهرمانی آسیا اعزام نمی شود و ملی‌پوشان تمرینات سبکی انجام می دهند تا بیشتر از این دچار افت نشوند. تاریخ برگزاری مسابقات وزنه برداری زنان آسیا ؛ احتمالا شهریور ۹۹ خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران به نقل از ایسنا اکبر خورشیدی در پاسخ به این پرسش که نام دختران وزنه بردار برای کنفدراسیون آسیا ارسال شده است یا خیر بیان کرد: ما لیست ۱۰ نفره ای را ارسال کردیم اما فکر می کنم سه ، چهار نفر اعزام شوند و تیم کامل به مسابقات نمی رود. تنها نفرات آماده را می بریم. از فدراسیون تشکر می کنم که با وجود مشکلات ارزی از زنان هم حمایت می کند.

خورشیدی در مورد اینکه پیگیر تمرین دختران وزنه بردار هست یا خیر نیز گفت: با آنها در تماس هستم اما سالن های ورزشی اکثر استان ها تعطیل است از این رو بیشتر تمرینات آمادگی جسمانی دارند.

او ادامه داد: کسانی هم که سالن بدنسازی دارند مانند الهام حسینی تمرینات سبک وزنه انجام می دهند. به آنها گفته ام فعلا تمرینات آمادگی جسمانی داشته باشند تا بدن هایشان بیشتر از این افت نکند. البته مسابقات آسیایی هم فعلا برگزار نمی‌شود و احتمال دارد تاریخ آن شهریور ماه باشد.

اطلاعات خبر: *نویسنده: – *منبع: ایسنا*انتشار ۱۶ فروردین ۱۳۹۹- ساعت ۱۳:۴۴

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=43716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.