20

کوثر اساسه در قرنطینه؛ باشگاه نقلی خانگی

  • کد خبر : 44893
  • 17 اردیبهشت 1399 - 19:38
کوثر اساسه در قرنطینه؛ باشگاه نقلی خانگی

کوثر اساسه : “در تلاش هستم در سال جاری با ادامه لیگ جوانان جام کوثر و درخشش در بازی‌های باقیمانده و همچنین با توجه به تعویق قهرمانی آسیایی و مسابقات کسب سهمیه، بتوانم نظر کادر فنی تیم ملی را نسبت به خود جلب کنم”

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : کوثر اساسه یکی از تکواندوکاران آینده دار است که سال ۹۸ را با حضور در گرند اسلم چین پشت سر گذاشت.

غیبت او در انتخابی تیم ملی در پی آسیب دیدگی راه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان را بر او بست اما کرونا مسابقات قهرمانی آسیا را تعلیق کرد و شاید این فرصتی دوباره برای تکواندوکار خوشنام کرمانشاهی باشد.

کوثر درباره روزهای کرونایی می گوید: تمرینات فنی، بدنسازی و هوازی خود را با هماهنگی مربیانم در منزل انجام می‌دادم.اخیراً نیز با ایجاد شرایط پایدار در هفته ۲ مرتبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای آزاد و خارج از شهر، تمرینات هوازی خودم را انجام داده ودر منزل نیز با تهیه تشک، هالتر، دمبل وزنه و آدمک، اطاق خود را تبدیل به یه باشگاه کوچک و نقلی کرده‌ام.

تمرینات را با برنامه‌هایی که استاد خزایی و مربیان باشگاهی در اختیارم قرار می‌دهند پیش می برم. همچنین در مواقع لزوم نیز به صورت آنلاین هماهنگی تمرینات را انجام می‌دهم.علاوه بر این در وضعیت قرنطینه با تصویر سازی ذهنی، و آنالیز فیلم بازی‌ها، نقاط ضعف و قوت خودم و حریفانم را مورد بررسی قرار می‌دهم.

در تلاش هستم در سال جاری با ادامه لیگ جوانان جام کوثر و درخشش در بازی‌های باقیمانده و همچنین با توجه به تعویق قهرمانی آسیایی و مسابقات کسب سهمیه، بتوانم نظر کادر فنی تیم ملی را نسبت به خود جلب کنم تا چنانچه فرصت دوباره ای در اختیارم قرار گرفت بتوانم با نمایش بهترین عملکرد، نماینده شایسته ای برای وطن و دختران لایق ایرانی باشم.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی *انتشار ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت: ۱۸:۱۷

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=44893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.