17
بازگشت با پایان مصدومیت و پر قدرت تر از همیشه

حمیده عباسعلی: پر قدرت تر از قبل باز می گردم

  • کد خبر : 46314
  • 19 خرداد 1399 - 7:25
حمیده عباسعلی: پر قدرت تر از قبل باز می گردم
حمیده عباسعلی کاراته کای کشورمان می گوید:امیدوارم این روزها هر چه سریعتر به پایان برسد و بتوانم پرقدرت تر از قبل به روی تاتامی بازگردم.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : حمیده عباسعلی المپیکی بانوی کاراته کشورمان با اشاره به اینکه هم اکنون تمرینات فیزیوتراپی و توان بخشی را انجام می دهد، اظهار داشت : در کنار فیزیوتراپی نیز پزشکان تمرینات خاصی را برایم در نظر گرفته اند تا قدرت بدنی ام تقویت شود و هر چه زودتر به شرایط مطلوب برسم.

او ادامه داد: با توجه به شرایطی که به واسطه شیوع کرونا بر جامعه حاکم کرده ، فعلا انجام تمرین در باشگاه مقدور نیست. البته شرایط بدنی من نیز به صورتی نیست که بتوان تمرینات کاراته را شروع کنم. فعلا پزشکم این اجازه را به من نداده است. پس از اجازه پزشکم و باز شدن سالن بدنسازی آکادمی ملی المپیک، تمرینات بدنسازی ام را نیز شروع می کنم.

نخستین بانوی المپیکی کاراته ایران، درخصوص اینکه از چه زمانی تمرین فنی و تکنیکی را آغاز خواهد کرد، افزود: خانم خوشقدم به عنوان مربی در جریان کامل برنامه هایم هستند. به محض اینکه اجازه شروع تمرینات صادر شود، با هماهنگی ایشان تمرینات کاراته را نیز آغاز می کنیم. همانطور که پیش از این نیز اعلام کردم عجله ای برای شروع تمریناتم ندارم، ما مسابقه ای پیش رو نداریم که برای بازگشت عجله داشته باشم.

حمیده عباسعلی خاطرنشان کرد: دوران مصدومیت برای هر ورزشکار دشواری های خاص خودش را دارد. من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. امیدوارم این روزها هر چه سریعتر به پایان برسد و بتوانم پرقدرت تر از قبل به روی تاتامی بازگردم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=46314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.