16
نسرین خزانی روی نیمکت باریج می‌نشیند

باریج اسانس در لیگ والیبال ماندنی شد؛ عصبانی از پاتک تهرانی‌ها

  • کد خبر : 47410
  • 22 تیر 1399 - 19:21
باریج اسانس در لیگ والیبال ماندنی شد؛ عصبانی از پاتک تهرانی‌ها
باریج اسانس کاشان اعلام کرد هیئت مدیره این باشگاه تصمیم گرفته است در لیگ برتر والیبال بانوان باقی بماند. برای دومین سال متوالی و این بار با نسرین خزانی.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایران “درنا” باریج اسانس یک ماه قبل نسرین خزانی را به عنوان مدیر فنی و برای توسعه آکادمی خود به کاشان برد و برای تیمداری در لیگ برتر والیبال زنان 99 منتظر تصمیم هیئت مدیره بود.

هیئت مدیره باشگاه کاشانی سرانجام تشکیل جلسه داد و به بقای تیم والیبال زنان باریج اسانس رأی مثبت داد. بدین ترتیب باریج با هدایت نسرین خزانی مربی کهنه کار و باتجربه‌اش که جانشین فاطمه شعبان خمسه شده در لیگ برتر 99 شرکت می‌کند.

این در حالی است که باریج اسانس از پاتک تهرانی‌ها به تیمش به شدت عصبانی است. سایپا و پیکان در عملیاتی مستقل از هم، از فرصت استفاده کردند و بازیکنان آزاد و اثرگذار باریج اسانس را ربودند و این تیم را تا حدود زیادی تخلیه کردند.

تیم کاشانی عقیده دارد فدراسیون والیبال نباید به تهرانی‌ها به دلیل این که با بازیکنانشان تسویه نکرده‌اند اجازه جذب بازیکن بدهد. با این حال آب رفته باریج به جوی باز نمی‌گردد.

باریج اسانس اگر بخواهد در بازی بزرگان شامل سایپا، پیکان و ذوب آهن باقی بماند باید با شل کردن سر کیسه به دنبال جذب مهره‌های تعیین کننده باشد گرچه باریج برای این اقدام، به اندازه کافی دست باز ندارد.

به عبارت دیگر، باریج اسانس کاشان برای حفظ بازیکنانش باید پیش از این‌ها به فکر می افتاد. با این وجود، قدرت در ورزش حرفه‌ای با اعتبار مالی معنا می‌یابد و اگر حساب تیم کاشانی پر و پیمان باشد، آن‌ها می‌توانند دست به بازسازی بزنند مگر این که باریج اسانس، نتیجه گیری را در اولویت قرار ندهد.

باید منتظر ماند و دید سیاست تصمیم گیرندگان باریج اسانس چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت؟ چهره‌های خندان و مشت‌های گره کرده یا تلطیف تدریجی مواضع از “سکو” به “خدمت به ورزش زنان”؟ در هر صورت بابت حضور آن‌ها در لیگ خوشحال باشیم. “همین که هستی خوبه، باریج! “

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=47410
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی درنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.