11

روز دوم پومسه قهرمانی آسیا ؛ طلای آسیا در پومسه تیمی برای ایران و 3 مدال دیگر

  • کد خبر : 4965
  • 04 خرداد 1397 - 16:44
روز دوم پومسه قهرمانی آسیا ؛ طلای آسیا در پومسه تیمی برای ایران و 3 مدال دیگر

دومین روز از مسابقات پومسه قهرمانی زنان آسیا در ویتنام با کسب مدال طلای ارزشمند زنان ایران در بخش پومسه تیمی 31 تا 40 سال، برنز تیمی 18 تا 30 سال ، نایب قهرمانی آتوسا فرهمند در پومسه انفرادی 31 تا 40 سال و برنز فاطمه اسدپور در پومسه انفرادی 41 تا 50 سال همراه بود.

به گزارش IWSports ؛ پس از این که تیم ملی پومسه ایران در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام توسط مرجان سلحشوری به یک نقره انفرادی در رده 18 تا 30 سال رسید در روز دوم مدال های بیشتری برای ایران کسب شد و گل سرسبد آن طلای آسیا در پومسه تیمی برای ایران بود.

تیم پومسه سه نفره زنان کشورمان با ترکیب آتوسا فرهمند، سونا رزاقی و سیده معصومه حسینی موفق شد عنوان قهرمانی پنجمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب کند.

در پایان رقابت‌های تیمی رده‌سنی 31 تا 40 سال، تیم پومسه 3 نفره زنان کشورمان با ترکیب آتوسا فرهمند، سونا رزاقی و سیده معصومه حسینی و کسب 7/77 امتیاز قهرمان آسیا شد، تیم ویتنام با 7/66 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم هنگ کنگ با 7/36 امتیاز و تیم هند با 5/75 امتیاز در جایگاه سومی قرار گرفتند.

آتوسا فرهمند پومسه‌رو کشورمان نیز در بخش انفرادی و رده سنی 31 تا 40 سال موفق شد عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را کسب نماید. فرهمند با 8/24 امتیاز توانست سکوی نایب قهرمانی آسیا را به ایران اختصاص دهد؛ نماینده کره‌جنوبی با 8/36 امتیاز قهرمان شد و پومسه‌روهای بحرین با 7/81 امتیاز و مالزی با 7/80 امتیاز عنوان سومی را کسب کردند.

فاطمه اسدپور نماینده کشورمان در پنجمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا در بخش انفرادی موفق به کسب مدال برنز شد و بر سکوی سوم ایستاد آن هم در شرایطی که تمرینی برای این مسابقات به شکل جدی نداشت اما توان بالای خود را به نمایش گذاشت.

در پایان رقابت‌های بخش انفرادی رده‌سنی 41 تا 50 سال، کره‌جنوبی با 8/11 امتیاز قهرمان شد، چین تایپه با 7/83 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و فیلیپین با 7/31 امتیاز و فاطمه اسدپور با 7/29 امتیاز مشترکا جایگاه سومی را به خود اختصاص دادند.

سپس نوبت به تیم پومسه تیمی ایران در رده سنی 18 تا 30 سال رسید که تیم ایران با ترکیب مرجان سلحشوری، فاطمه حسام و مرجان تاجی رستم آبادی موفق شد با کسب نشان برنز بر سکوی سومی آسیا قرار گیرد.

در این بخش تیم ویتنام قهرمان شد، فیلیپین بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تایلند نیز در جایگاه سوم مشترک با ایران قرار گرفت. هدایت این تیم برعهده فاطمه اسدپور به عنوان سرمربی بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.