15

روز اول تکواندوی قهرمانی آسیا ؛ ناهید کیانی نایب قهرمان آسیا شد/ حذف 3 دختر ایران

  • کد خبر : 5019
  • 05 خرداد 1397 - 13:11
روز اول تکواندوی قهرمانی آسیا ؛ ناهید کیانی نایب قهرمان آسیا شد/ حذف 3 دختر ایران

در روز اول مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا در ویتنام ، اوضاع چندان به کام ایران پیش نرفت. کیانا اخوان و سودابه پورصادقی را میلی متری و در عین شایستگی از دست دادیم ، طیبه پارسا ناکام شد اما ناهید کیانی موفق شد بر سکوی نایب قهرمانی آسیا بایستد.

به گزارش IWSports ؛ در آغاز مسابقات تکواندو قهرمانی زنان آسیا در هوشی مینه ویتنام ، تیم ملی تکواندو دختران ملی پوش را روی شیاپ چانگ فرستاد که در بین 4 تکواندوکار ما ، تنها ناهید کیانی به مدال رسید.

در وزن اول (46- کیلوگرم) کیانا اخوان در عین شایستگی در مسابقه نخست برابر ئی جی لی از کره جنوبی با نتیجه 9 بر 8 شکست خورد و از صعود باز ماند.

در وزن دوم (49- کیلوگرم) ناهید کیانی ابتدا 25 بر 4 آنا حداد لبنانی را شکست داد . وی سپس در یک چهارم نهایی 22 بر 8 جسیکا کانابال از فیلیپین را برد و مدال برنز خود را قطعی کرد.

ناهید در نیمه نهایی 7 بر 5 تیتانیا فازرین از اندونزی را شکست داد که حریف مدعی قهرمانی این وزن از چین را حذف کرده بود. ناهید کیانی در فینال به مصاف بورا کانگ از کره جنوبی رفت و در رقابتی نزدیک در عین لیاقت کسب طلا، 27 بر 29 بازنده شد و به مدال نقره آسیا بسنده کرد.

در همین وزن سودابه پور صادقی در همان گام اول برابر لام از هنگ کنگ به تساوی صفر صفر رسید اما در راند طلایی ، پیروزی از آن حریف شد تا سودابه نتواند به مرحله دوم راه یابد.

در وزن چهارم (57- کیلوگرم) طیبه پارسا ابتدا راما ابوالروب از اردن را 5 بر 3 شکست داد اما در یک چهارم نهایی در حالی که با پیروزی ، حداقل برنز خود را مسجل می کرد 9 بر 3 به ژانگ شی لو از چین باخت و دستش از مدال کوتاه ماند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.