19

ناهید در انتظار فینال تمام ایرانی / انتقام شکست در گرند اسلم را می گیرم

  • کد خبر : 4698
  • 30 اردیبهشت 1397 - 11:32
ناهید در انتظار فینال تمام ایرانی / انتقام شکست در گرند اسلم را می گیرم

ناهید کیانی ، تکواندوکار جوان و خوش فکر تیم ملی تکواندو در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام از انگیزه بالایش برای رسیدن به طلا و انتقام شکست از حریف چینی اش در گرند اسلم سخن گفته است.

به گزارش IWSports ، تیم ملی تکواندوی بانوان ایران کار خود را در مسابقات قهرمانی آسیا در هوشی مینه ویتنام آغاز می کند و همه دختران ایران با امید و انگیزه از تلاش برای قهرمانی حرف می زنند.

ناهید کیانی یکی از دختران ماست که در وزن منهای 49 کیلو به دنبال کسب دومین مدال خود در مسابقات قهرمانی آسیا پس از مدال برنزش در دوره گذشته است. ناهید و گفتگو با IWSports :

8 کیلو وزن کم کرده ام

وزن من وزن شلوغی است. 2 تن از بهترین های جهان در وزن من حضور دارند که یکی از چین و دیگری از تایلند و دارای چند مدال از گرند پری گرفته تا المپیک هستند. با این حال ، تمام تلاشمان را می کنیم تا با بهترین نتیجه به خانه برگردیم.

شخصا فقط برای مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کنم. مدت ها تلاش کرده ام و شرایط سختی را برای کم کردن وزن پشت سر گذاشته ام. مجبور شدم 8 کیلو وزن کم کنم و می خواهم پس از این همه سختی ، نتیجه تلاشم را ببینم.

می خواهیم مثل دختران فوتسال تیتر رسانه ها شویم

در وزن منهای 49 کیلو ، به دلیل تعدد شرکت کنندگان کار دشوار است اما امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم. دختران فوتسالیست ما هم قهرمان شده اند و این به ما انگیزه می دهد که ما هم توان دختران ورزشکار ایرانی را به نمایش بگذاریم.

امیدوارم این تیم ما باشد که روی سکوی قهرمانی قرار گیرد و مثل تیم فوتسال به تیتر اول رسانه ها تبدیل شود و همه مردم را خوشحال کند.

آماده انتقام از حریف چینی

در دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا برنز گرفته ام و حالا می خواهم آن را به طلا تبدیل کنم. طبق جدول ، در مسابقه دوم به یونتائو ، حریف چینی برخورد می کنم که در رده بندی گرند اسلم به او باختم.

حریف چینی ، تکواندوکار بسیار خوبی است و توانسته پانیپاک تایلندی را شکست دهد اما به خودم اطمینان دارم و مبارزه ما در گرند اسلم هم بسیار پایاپای بود و او را در ویتنام شکست خواهم داد و انتقام شکست در گرند اسلم را می گیرم.

فینال تمام ایرانی ؛ چه چیزی از این بهتر؟

در آن سوی جدول پانیپاک تایلندی هم با سودابه پورصادقی روبرو می شود که امیدوارم سودابه بتواند او را شکست دهد و در این صورت بهترین اتفاق ممکن این خواهد که من و سودابه به عنوان 2 ایرانی فینال را برگزار کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.