24

منصوره رضایی: کیفیت مسابقات جهانی شرکت ها پایین نبود

  • کد خبر : 5189
  • 08 خرداد 1397 - 3:28
منصوره رضایی: کیفیت مسابقات جهانی شرکت ها پایین نبود

منصوره رضایی قهرمان تنیس روی میز مسابقات جهانی شرکت‌ها در فرانسه گفت: کیفیت مسابقات جهانی شرکت ها پایین نبود و تیم تنیس روی میز بانوان در این دوره از مسابقات عملکرد خوبی داشت در بخش تیمی جایگاه سوم را به خود اختصاص دادیم و در بخش انفرادی نیز مقام‌های اول و چهارم را بازیکنان ایرانی کسب کردند.

به گزارش IWSports  به نقل از برنا در خصوص مسابقات جهانی شرکت‌ها اظهار کرد: این مسابقات از دوم تا ششم خرداد ماه در لابول فرانسه برگزار شد. تیم اعزامی از ایران در بخش بانوان متشکل از دو بازیکن یک مربی بود که موفق شدیم در بخش تیمی به همراه طوبی وفاپور مدال برنز را کسب کنیم در بخش انفرادی مقام اول و چهارم به بانوان ایران رسید.

وی افزود: در بخش آقایان که شامل دو بخش زیر چهل سال و بالای چهل سال به صورت تیمی برگزار شد، در هر دو رده موفق به کسب مقام نخست شدند.

منصوره رضایی ادامه داد: برخلاف تصوری که همگان دارند مسابقات در سطح بسیار بالایی برخوردار بود. و بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی در آن حضور داشتند، تیم آلمان که رقیب اصلی ما در این مسابقات بود بازیکنان قوی و با تکنیکی داشت.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان اصفهان در خصوص حضور ورزشکاران کارگر در این مسابقات و تاثیری که بر شغل و راندمان کاری آن ها دارد، اظهار کرد: این مسابقات ویژه ورزشکاران کارگری است که در شرکت های مختلف دنیا مشغول به کار هستند. ورزش تاثیر بسزایی در روحیه آن ها دارد و به کارگران کمک می کند تا علاوه بر داشتن روحیه ی شاد در راندمان کاری و عملکرد آن ها نیز تاثیر مثبت داشته باشد.

قهرمان رقابت های تنیس روی میز مسابقات جهانی شرکت‌ها گفت: در این دوره از رقابت ها بیست تیم در رشته تنیس روی میز از شرکت های مختلف شرکت داشتند ومسابقات طی مدت دو روز در دو بخش انفرادی وتیمی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.