15

قهرمانی تیم ملی پومسه ناشنوایان در مسابقات آزاد جهانی

  • کد خبر : 51917
  • 28 آذر 1399 - 22:45
قهرمانی تیم ملی پومسه ناشنوایان در مسابقات آزاد جهانی
مسابقات آزاد جهانى پومسه آفلاین ناشنوایان به میزبانى کُره جنوبى برگزار و تیم ملی پومسه کشورمان با کسب هفت مدال (طلا، نقره و برنز) قهرمان این مسابقات شد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – این دوره از مسابقات با حضور 10 کشور ایران، کره جنوبی، یونان، روسیه، ترکیه، آلمان، تایلند، مکزیک، اوکراین و اندونزی برگزار شد. تیم ملى ایران در بخش پومسه انفرادی با مجموع شش ورزشکار در بخش بانوان و آقایان و در بخش تیمى مشترک(پیر) با دو تیم در این مسابقات حضور یافت. در پایان این مسابقات تیم ایران با کسب (چهار مدال طلا، یک نقره و دو برنز) در جایگاه نخست تیمی قرار گرفت. تیم کره جنوبی با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز در جایگاه دوم و تیم‌های یونان و روسیه هر کدام با کسب یک نقره و یک برنز در جایگاه سوم و چهارم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

با معرفی کمیته برگزارى مسابقات نفرات ذیل از تیم ایران در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند: دربخش بانوان و رده سنى زیر 30 سال: مریم خدابنده صاحب مدال طلا شد و زهرا ابراهیمی در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رده سنی بالای 30 سال فاطمه زارع صاحب گردن آویز طلا شد. در بخش آقایان و در رده سنی زیر 30 سال: محمود اکبری به نشان طلا رسید و در رده سنی بالای 30 سال حسین کرمی در جایگاه سوم گرفت.

همچنین در بخش تیمى پِیر: محمود اکبرى حمیدى و زهرا ابراهیمى بر سکوی نخست قرار گرفتند و مرتضى رضا صفت و مریم خدابنده صاحب مدال نقره این دوره از رقابتها شدند.  غلامرضا عزیزی رئیس انجمن ، محسن سلطانی دبیر انجمن و پریسا خانی و مهدی صمدیان سرمربی آقایان و بانوان، هدایت تیم ملی را برعهده داشتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=51917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.