12

فصل الخطاب کمرانی درباره اکرم خدا بنده : جاکارتا نه ؛ گرند پری مشروط!

  • کد خبر : 5261
  • 13 خرداد 1397 - 17:15
فصل الخطاب کمرانی درباره اکرم خدا بنده : جاکارتا نه ؛ گرند پری مشروط!

در شرایطی که اکرم خدا بنده کاپیتان تیم ملی تکواندو از تلاشش برای بازگشت به تیم در بازی های آسیایی جاکارتا صحبت کرده بود مهرو کمرانی آب پاکی را روی دست خدا بنده ریخت و اعلام کرد که او به دلیل غیبت در مسابقات انتخابی ، شانسی برای حضور در جاکارتا 2018 ندارد.

به گزارش IWSports  مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندو در گفتگویی در مورد مسائل مختلف تیم ملی تکواندو از جمله بازگشت اکرم خدا بنده به تیم ملی صحبت کرده است.

ایسنا از قول سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که امکان بازگشت اکرم خدابنده به ترکیب تیم‌ ‌ملی تکواندو وجود دارد نوشته است:  ‌در گفت‌وگویی که با خدابنده داشتم، مسائلی را بیان‌ کردم از جمله این که هر بازیکنی بخواهد و مدعی حضور در تیم‌ ‌ملی باشد، باید در مسابقات انتخابی شرکت کند و اگر بتواند توانایی‌های خود را اثبات کند قطعا می‌تواند با تیم‌ ‌ملی ادامه‌ دهد. به خدا بنده هم گفته‌ام هر تکواندوکاری که مدعی است مقابل قهرمانان جهان و المپیک نتایج خوبی را کسب می‌کند ما این شانس را در اختیار او قرار خواهیم داد.

کمرانی تاکید کرده چون خدابنده از ابتدای مسابقات انتخابی در کنار تیم‌ ‌ملی نبوده نمی‌تواند به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اعزام شود اما زهرا پوراسماعیل طلای المپیک را شکست داده و از همان ابتدا در انتخابی‌های ما حضور داشته، پس در این وزن تکواندوکار اعزامی ما به خواهد بود.

کمرانی از رابطه خوبش با اکرم خدا بنده نیز صحبت کرده است: خدابنده، کاپیتان تیم‌ ‌ملی بوده و تجربه زیادی دارد. می‌دانم که او عاشق تکواندو است و همیشه می‌خواهم شاهد موفقیت‌های او باشم. از او در گرندپری‌ها استفاده می‌کنیم اما باید روز ۲۰ خرداد ماه با خانم “دامغانی” مبارزه انتخابی را برگزار کند. در صورت پیروزی تکواندوکار فیکس و اعزامی ما خواهد شد. همچنین ارتباط من با خدابنده بسیار خوب است و امیدوارم به موفقیت‌های بیشتری برسد چرا که او نباید در این سن و با این تجربه از تکواندو کنار برود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.