16
با برد 6 گله برابر هیئت اصفهان

رهیاب تهران لیگ برتر فوتسال بانوان را با پیروزی آغاز کرد

  • کد خبر : 52951
  • 26 دی 1399 - 13:48
رهیاب تهران لیگ برتر فوتسال بانوان را با پیروزی آغاز کرد
فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان امروز آغاز شد و در تنها بازی برگزار شده در تهران، رهیاب برابر تیم هیئت فوتبال اصفهان به پیروزی رسید.

به گزارش “آی دبلیو اسپپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان آغاز شد و تیم رهیاب، یکی از 2 تیم تهرانی لیگ برتر فوتسال زنان برابر تیم هیئت فوتبال اصفهان 6 بر صفر به پیروزی رسید.

رهیاب که دومین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند امروز در حالی از سد حریف اصفهانی عبور کرد که مسابقه این تیم در سالن قیانوری که سالن تیم سایپا به حساب می‌آید برگزار شد.

این بازی قرار بود در سالن آمنه تهران برگزار شود اما ابعاد کوچک این سالن سبب شد سالن شب قبل از مسابقه، مورد تأیید ناظر بازی قرار نگیرد و رهیاب مجبور شود این بازی را در سالن قیانوری برگزار کند.

برای شاگردان معصومه رضازاده در این مسابقه، معصومه محمدگنجی (2 گل) مهسا نظری، نسیم نوازنده، سپیده زرین راد و طناز آرمات گلزنی کردند و روز، روز تازه واردهای رهیاب بود.

رهیاب تهران در گروه دوم لیگ برتر فوتسال بانوان با تیم‌های مس رفسنجان، هیئت فوتبال خراسان رضوی، پالایش نفت آبادان، پارس آرای شیراز، هیئت فوتبال اصفهان و کیمیای اسفراین همگروه است که البته در مورد وضعیت حضور نماینده شیراز تردید وجود دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.