17
بانوی پیر خوش می‌درخشد

قهرمانی قاطع یوونتوس در نیم فصل لیگ فوتبال زنان ایتالیا

  • کد خبر : 53459
  • 04 بهمن 1399 - 14:41
قهرمانی قاطع یوونتوس در نیم فصل لیگ فوتبال زنان ایتالیا
لیگ فوتبال زنان ایتالیا موسوم به سری آ با حضور ۱۲ تیم به ایستگاه یازدهم رسید و یوونتوس را به عنوان قهرمان نیم فصل خود معرفی کرد .

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ یوونتوس صدرنشین لیگ فوتبال زنان ایتالیا بدون آنکه شکستی متحمل شود با ۱۱ پیروزی از ۱۱ دیدار، ۳۳ امتیاز را کسب کرده است و همانند سال گذشته در مسیر قهرمانی قدم به قدم پیش می‌رود.

یوونتوس با ۳۲ گل زده بهترین خط حمله را در اختیار دارد و در امر گلزنی کریستیانا گیرلی با ۱۲ گل و آریانا کاروسو با ۵ گل نقش به سزایی در این عملکرد موفق داشته‌اند.

اما موفقیت بانوی پیر فقط به خط آتش آن بسنده نمی‌شود بلکه تمامی بازیکنان از جمله لورا جولیانی، لیزا بوتین و مارتینا روزوچی در پست‌های خود با نمایشی بی نقص که در موفقیت یوونتوس دخیل هستند.

میلان تیم دوم جدول با ۱۰ پیروزی از ۱۱ دیدار، ۳۰ امتیاز را از رقبا ربوده است و تنها شکست آنها بر می‌گردد به یوونتوس ریتا گوارینو.

میلان با ۴ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد و درخشانی آمار روسونری در خط دفاعی به فرانچسکا ویتاله، ماریا کورنشیو و لورا آگارد مربوط می‌شود که سدی تسخیر ناپذیر را برای رقبا بنا کرده‌اند.

همچنین والانتینا جیاسینتی موفق شده است ۸ بار دروازه رقبا را فرو بریزد و در گلزنی به یاری میلان بشتابد. مائوریتزیو گانس ستاره سال‌های دور تیم مردان میلان، تیمش را با چینش ۲_۵_۳ روانه میدان می‌کند.

امیدوار است با بازیکنانی با تجربه‌ای که دارد روند شکست ناپذیری یوونتوس را قطع کند و قهرمانی را به میلان بیاورد.

ساسولو تیم سوم جدول ۸ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را از ۱۱ دیدار در کارنامه خود دارد و موفق به کسب ۲۵ امتیاز شده است.

جانپیرو پیوانی با بازیکنان جوانی که در اختیار دارد، نتایج خوبی را به جا گذاشته و نسبت به فصل گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند.

دیده لمی، مارتینا لنزینی و اریکا سانتورو جوانان آینده دار و ستاره‌های تأثیر گذار ساسولو هستند که در کنار گلزنان قهاری همچون کامیلا دوبکووا و والریا پیرون لرزه بر تن رقبا می‌اندازند.

سبز و سیاه‌های ایتالیا امسال نمی‌توانند رویای قهرمانی را تحقق یافته بدانند مگر آنکه معجزه‌ای در کمین فوتبال دوستان باشد.

باقی تیم‌ها با توجه به اختلاف امتیازی که با تیم‌های بالا نشین جدول دارند، به دنبال ماندگاری در سری آ هستند اما اوضاع برای دو تیم نابسامان است.

ناپولی با ۱ امتیاز تیم قعر نشین جدول می‌باشد و پینک باری با ۳ امتیاز رتبه‌ی یازدهم را در اختیار دارد. اختلاف این دو با تیم‌هایی که در رتبه‌ی های بالاتر قرار دارد زیاد است و بعید به نظر می‌رسد که از سقوط به دسته‌ی پایین‌تر جان سالم به در ببرند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.