14

جام جهانی فیلیپین؛ شکست دختران بسکتبال ایران برابر آمریکا و اوگاندا

  • کد خبر : 5404
  • 19 خرداد 1397 - 17:11
جام جهانی فیلیپین؛ شکست دختران بسکتبال ایران برابر آمریکا و اوگاندا

تیم ملی بسکتبال 3 نفره زنان ایران کار خود را در مسابقات جهاین بسکتبال 3 به 3 زنان در فیلیچین با شکست آغاز کرد. ابتدا برابر آمریکا و سپس برابر اوگاندا. شکست هایی قابل پیش بینی پیش از 2 بازی دگر مرحله گروهی برابر روسیه و آندورا

به گزارش IWSports ؛ رقابت های بسکتبال 3 نفره قهرمانی زنان جهان در فیلیپین ادامه پیدا کرد و تیم ملی بسکتبال ایران در اولین حضور خود در مسابقات جهانی برابر تیم مدعی آمریکا و تیم سرسخت اوگاندا به میدان رفت.

در اولین مسابقه ، سپید پوشان ایران برابر یکی از تیم های قدرتمند جهان با وجود تلاش فراوان 21 بر 7 بازنده شدند. آمریکایی ها به وضوح بهتر عمل کردند و در شوت ها به سمت سبد و استفاده از موقعیت ها برتری داشتند.

سعیده علی و معصومه اسماعیل زاده هر کدام 3 امتیاز و مژگان خدادادی یک امتیاز برای این کسب کردند. در ترکیب سرمه ای پوشان آمریکا ، اوتیونا گیلدون موفق ترین بازیکن بود که 8 امتیاز کسب کرد و سابرینا آیونسکو و روت هبارد هر کدام 5 امتیاز و ارین بولی 3 امتیاز به دست آوردند.

در دومین مسابقه ، تیم ایران با لباس قرمز رنگ برابر سپید پوشان اوگاندا به میدان رفت و این مسابقه با پیروزی 18 بر 10 اوگاندا به پایان رسید. عملکرد تیم ملی ایران در بازی دوم بهتر بود اما برای متوقف کردن تیمی با سابقه چون اوگاندا نیاز به تجربه بیشتری وجود دارد.

در این بازی مژگان خدادادی 6 امتیاز برای ایران گرفت ، سعیده علی 3 امتیاز دشت کرد و یک امتیاز را نیز کیمیا یزدیان تهرانی ثبت کرد. سارا آگنو بهترین بازیکن اوگاندایی ها بود که 7 امتیاز از امتیازات تیمش را به خود اختصاص داد.

دختران بسکتبالیست ایران روز یکشنبه استراحت می کنند و دوشنبه 2 بازی دیگر در مرحله گروهی برابر روسیه و آندورا برگزار می کنند. روسیه مدافع عنوان قهرمانی است و آندورا با وجود این که کشور بسیار کوچکی است اما سابقه اش در بسکتبال 3 نفره زنان به مراتب روشن تر از ماست.

در ترکیب تیم ملی ایران که با هدایت نیکا بیک لیک لی در این مسابقات حاضر شده کیمیا یزدیان تهرانی بازیکن 21 ساله و 180 سانتی متری ایران است که با رنک 4230 ، نفر اول رنکینگ بسکتبالیست های ایران در این تورنمنت است.

سعیده علی ، باتجربه ترین بازیکن ایران است که در 32 سالگی همچنان در اوج آمادگی به سر می برد. مژگان خدادادی بازیکن 170 سانتی متری و 30 ساله به همراه معصومه اسماعیل زاده بازیکن 28 ساله و 182 سانتی متری که بلند قدترین بازیکن ماست سایر اعضای تیم ملی را در این رویداد تشکیل می دهند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.