22

تیم ملی قایقرانی در حال آماده سازی؛ تست 31 خرداد تعیین کننده است

  • کد خبر : 5775
  • 26 خرداد 1397 - 23:07
تیم ملی قایقرانی در حال آماده سازی؛ تست 31 خرداد تعیین کننده است

مهسا مجللی مربی تیم ملی قایقرانی بانوان ایران در گفتگویی تاکید کرده با وجود وضعیت مناسب قایقرانان زن ایران ، نمی توان در مورد مدال های آن ها پیش بینی خاصی داشت. مجللی همچنین گفته تست 31 خرداد برای تعیین ترکیب تیم ملی تعیین کننده است.

به گزارش IWSports ؛ تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان خود را مهیای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا می کند. پس از حضور در مسابقات کاپ 2 جهانی آب های آرام در دویسبورگ آلمان و برگزاری اردو در برلین ، همه چیز برای کسب نتایج خوب توسط دختران پاروزن ایران مهیا به نظر می رسد.

به نقل از ایسنا ، مهسا مجللی درباره وضعیت تیم ملی توضیح داده است:

تست نهایی برای انتخاب بهترین ها ؛ همه درها باز است

بعد از کاپ جهانی تمرینات را با همان کیفیت همیشگی آغاز کردیم. با برنامه مربیان آلمانی تمرینات ادامه‌ دارد و شرایط ملی‌پوشان مناسب است. سی و یکم خرداد ماه هم تست داریم و همه ورزشکاران باید در این تست شرکت کنند و نتایج این تست در نفرات نهایی تاثیرگذار خواهد شد.

هر ورزشکاری که مدعی مواد رقابت‌ها در جاکارتا است در این تست شرکت می‌کند و مسابقه می‌دهد. ما این فرصت را در اختیار استان‌ها و همه ورزشکاران قرار داده‌ایم تا در تست شرکت کند و مسابقه بدهد. به‌ هر حال قرار است بهترین‌ها در قالب تیم‌ ‌ملی راهی بازی‌های آسیایی شدند.

به موفقیت تیم در جاکارتا امید داریم

بعد از کاپ جهانی آلمان تا امروز ملی‌پوشان در اردو بوده‌اند و سخت تمرین کرده‌اند. ما در کاپ جهانی که شرکت کردیم نیز زمان‌های خوبی ثبت شد، اما دیدیم که تمام حریفان آسیایی نیز به خوبی تمرین کرده‌اند و شرایط خوبی دارند. با این حال تیم‌ ‌ملی همچنان تمرین هایش را انجام می‌دهد و ما امید زیادی به دختران داریم که بتوانند در جاکارتا نتایج خوبی کسب کنند.

مدال آوری تیم ملی در بازی های آسیایی قابل پیش بینی نیست

درباره ارنج تیم‌ ‌ملی در جاکارتا  در آب‌های آرام کایاک یک نفره 200 و 500 متر ، کایاک دو نفره 500 متر و کانو تک نفره 200 متر اعزامی داریم اما ارنج قایق‌ها هنوز مشخص نسیت. قرار بود در کانو دو نفره 500 متر نیز اعزام داشته باشیم، اما قطعی نیست و باید ببینیم قایق‌هاچه زمانی ثبت خواهند کرد.

در قایقرانی هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، اما امید زیادی به دختران قایقران داریم. هم اکنون هم نسبت به قهرمانی آسیا پیشرفت خوبی داشته ایم، اما چیزی قابل پیش‌بینی نیست. با این حال ملی‌پوشان ما هم اکنون در بین مدال آوران هستند و تلاش برای بهترین رنگ است.

او درباره برنامه‌های بعدی تیم‌ ‌ملی تا بازی‌های آسیایی نیز، گفت‌: تیم‌ ‌ملی فعلا در ایران است و طبق برنامه قرار است قبل از جاکارتا به مالزی برویم و یک هفته‌ آن جا تمرین کنیم تا ملی‌پوشان در شرایط آب و هوایی مشابه با اندونزی هم تمرین کنند و سپس راهی مسابقات شوند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.