14

قرعه کشی لیگ برتر فوتسال ؛ همه چیز آماده رقابت جذاب 14 تیم

  • کد خبر : 5812
  • 29 خرداد 1397 - 14:17
قرعه کشی لیگ برتر فوتسال ؛ همه چیز آماده رقابت جذاب 14 تیم

مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در سال 97 با حضور دکتر لیلا صوفی زاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال ، شهرزاد نصیری مسئول کمیته فوتسال و نمایندگان باشگاه های حاضر در لیگ برتر فوتسال زنان برگزار شد.

به گزارش IWSports ؛ برگزاری قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در آکادمی ملی فوتبال پیش درآمدی بر آغاز لیگ جذاب فوتسال ایران است آن هم در شرایطی که فوتسال با قهرمانی در آسیا در ورزش زنان ایران خودنمایی می کند.

در این مراسم نمایندگان تیم های دانشگاه آزاد تهران ، شرکت ملی حفاری ایران ، ‍پالایش نفت آبادان ، نگین شبنم تهران، مس رفسنجان ، شهرداری رشت  ، استقلال ساری ، دختران کویر کرمان ، صنعت فجر شیراز ،  فلزات رنگین پاسارگاد زنجان ، پارس آرا شیراز و جنوبغرب تهران حضور داشتند.

نمیایندگان سیاه جامگان خراسان رضوی و پیام نور تهران نیز در این جلسه حضور پیدا نکردند که پیش بینی می شود پیام نور برای حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان مشکلی نداشته باشد اما وضعیت نماینده مشهد در هاله ای از ابهام قرار دارد. نمایندگان تیم های پارس آرای شیراز و چنوب غرب تهران نیز که امسال به لیگ برتر صعود کرده اند در جلسه حاضر شدند.

فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان از هفته نخست مرداد آغاز می شود و تا بهمن به طول می انجامد سپس 4 تیم بالای جدول لیگ در اسفندماه مسابقات نهایی و پلی آف را برگزار خواهند کرد تا تکلیف قهرمان لیگ مشخص شود.

به گفته شهرزاد نصیری مسئول کمیته فوتسال ، اسامی برخی تیم های لیگ برتری ممکن است طی چند روز آینده تغییر کند. ظاهرا چند باشگاه از استان های مختلف که از نظر اسپانسر در شرایط خوبی هستند در انتظار انصراف تیم های کنونی لیگ برتر فوتسال بانوان نشسته اند.

نصیری از باشگاه ها خواست اگر احساس می کنند از نظر مالی در خلال لیگ به مشکل بر می خورند و شک دارند که هزینه های یک فصل کامل آن ها تامین می شود از تیمداری امتناع کنند زیرا امسال ، بر خلاف سال گذشته یک تیم اگر حتی در یک مسابقه نیز حاضر نشود به صورت خودکار به دسته اول سقوط می کند.

همچنین استفاده از ساپورت رنگ لباس ، مقنعه مشکی یا به رنگ لباس تیم به همراه درج لوگوی باشگاه و فدراسیون فوتبال بر روی پیراهن تیم ها اجباری است. تیم ها همچنین پیش از وارد کردن مدارک و اسامی بازیکنان خود در سامانه ، باید ورودی 6 میلیون تومانی حضور در لیگ را پرداخت کنند.

نصیری بر تحویل فیلم بازی های لیگ برتر از سوی تیم های میزبان تاکید کرد و از حضور افسران ضد دوپینگ در خلال مسابقات لیگ ، صدور مجوز حضور مدیر عامل در سالن مسابقه و اضافه شدن مدیر رسانه ای به فهرست نفرات اعلامی تیم ها خبر داد.

صوفی زاده : باشگاه ها سهام دار قهرمانی تیم ملی هستند

دکتر لیلا صوفی زاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال در این نشست اظهار کرد: باشگاه های فوتسال ایران یکی از سهام داران قهرمانی ایران در فوتسال زنان آسیا بوده اند و امیدواریم با همیاری باشگاه ها ، فوتسال ایران در بخش زنان مسیر پیشرفت و سازماندهی را طی کند.

وی افزود: با بررسی کمیته فوتسال تصمیم بر این شد که امسال در پایان لیگ ، 4 تیم بالای جدول به صورت پلی آف با هم روبرو شوند تا مشکل تفاضل گل و حواشی برای تعیین قهرمان دخیل نشود و فرصت عادلانه تری در اختیار صدر جدولی ها برای قهرمانی قرار گیرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: امیدوارم همان طور که امروز مردم ایران شوق حضور تیم ملی در جام جهانی را دارند روزی را ببینیم که این شوق ملی در قبال تیم ملی فوتسال بانوان وجود داشته باشد.

داوران لیگ در رامسر گردهم می آیند

فاطمه فهیمی مسئول بخش بانوان دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال نیز گفت: 3 داور الیت فوتسال بانوان ایران در جام ملت های آسیا حضور داشتند و یک نفر نیز در مسابقات دانشجویان جهان حضور خواهد داشت و تلاش ما بهبود هر چه بیشتر کیفیت قضاوت داوران لیگ برتر فوتسال است.

وی افزود: یک دوره آموزشی با حضور مدرس اسپانیایی در رامسر برای داوران  لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار می شود و ما بر استفاده از داوران باکیفیت و جوان و باانگیزه تاکید داریم و امیدواریم همکاری لازم با داوران در خلال برگزاری مسابقات لیگ صورت گیرد.

جزئیات بیشتر و برنامه کامل لیگ به زودی منتشر می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.