10
لیگ جهانی کاراته پرتغال

حمیده عباسعلی هم به دیدار رده بندی رفت | لیسبون بدون فینال

  • کد خبر : 59354
  • 12 اردیبهشت 1400 - 2:11
حمیده عباسعلی هم به دیدار رده بندی رفت | لیسبون بدون فینال
حمیده عباسعلی کاراته کای دسته سنگین وزن ایران به دیدار رده بندی لیگ جهانی کاراته وان لیسبون در پرتغال راه یافت. سرنوشتی مشابه سارا بهمنیار و رزیتا علیپور.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ در ادامه مسابقات لیگ جهانی کاراته وان لیسبون در پرتغال در آخرین ساعات شنبه شب، حمیده عباسعلی نماینده ایران در دسته به اضافه ۶۸ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.

عباسعلی که برای نخستین بار پس از آسیب دیدگی شدید سال ۲۰۲۰ در اتریش در میادین حاضر می‌شد همانند رزیتا علیپور و سارا بهمنیار دیگر دختران کاراته کای ایران در پرتغال فرصت کسب مدال برنز را به دست آورده است.

در مسابقات این وزن، عباسعلی در دور اول استراحت داشت و در دور دوم نیز حریفش اکیلا شعبان روی تاتامی حاضر نشد تا عباسعلی پیروزی فنی ۸ بر صفر را بدون برگزاری مسابقه کسب کند.

سرانجام عباسعلی در دور سوم وارد مبارزه شد اما برابر ماریا تورس گارسیا از اسپانیا یک بر صفر شکست خورد اما پس از این که کاراته کای اسپانیایی به فینال رسید، عباسعلی نیز در شانس مجدد کار را ادامه داد.

در دور اول جدول رپه شارژ، حمیده عباسعلی شارلوت گریم از آلمان را ۴ بر یک برد و سپس برتری برابر فابین کافمن از سوییس با حساب ۵ بر صفر، او را به بازی رده بندی فرستاد.

حمیده عباسعلی یکی از ۲ دختر کاراته کای ایران است که پیش از این حضور در المپیک توکیو را قطعی کرده است. او امیدوار است تا زمان برگزاری المپیک به سطحی از آمادگی برسد که بتواند برای طلای المپیک بجنگد. کاری که هیچ دختر ورزشکار ایرانی انجام نداده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=59354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.