10
نشست خبری سرمربی تیم پالایش نفت آبادان؛

نرگس علوانی : فدراسیون فوتبال با انتخاب داوران خوب زحمات تیم ها را ارج نهد

  • کد خبر : 59939
  • 23 اردیبهشت 1400 - 13:58
نرگس علوانی : فدراسیون فوتبال با انتخاب داوران خوب زحمات تیم ها را ارج نهد
سرمربی تیم صدرنشین پالایش نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با هیات فوتبال خراسان‌رضوی گفت که تیم ها زحمات زیادی برای رسیدن به این مرحله کشیده‌اند و داوران نباید با عملکرد بد آن را به باد دهند.

به گزارش ” آی‌دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ در چارچوب هفته سوم از مرحله نهایی لیگ‌برتر فوتسال زنان، پالایش‌نفت آبادان در مشهد به مصاف هیات فوتبال خراسان‌رضوی می‌رود.

نرگس علوانی در نشست خبری پیش از بازی با تیم هیات فوتبال خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بازی هیچ‌فرقی با سایر بازی‌ها ندارد و همانند تک‌تک بازی‌های مرحله نهایی لیگ برای ما حساس و مهم است.

سرمربی پالایش نفت آبادان با اشاره به اینکه برای کسب امتیاز به مشهد سفر کرده، گفت: تمرینات خوبی در هفته اخیر داشتیم و امیدوارم با تمرکز بالای بچه‌ها و کسب 3 امتیاز مشهد را ترک کنیم.

وی در خصوص آنالیز تیم مشهدی تشریح کرد: میزبان بازی فردا، شاکله بسیار خوبی از بازیکنان و کادرفنی را در اختیار دارد. بازی‌های مرحله گروهی و پلی‌آف فرق دارد اما شناخت نسبی از این تیم داریم.

علوانی با اشاره به اینکه در مرحله گروهی موفق به شکست هیات فوتبال خراسان شده متذکر شد: بازی فردا در سطح بالاتری نسبت به دور قبل برگزار خواهدشد و ساده نیست اما نمایش متفاوتی از تیم ما خواهید دید.

سرمربی پالایش نفت آبادان با بیان اینکه نماینده مشهد را به خوبی آنالیز کرده، ادامه داد: به همه‌ی بازیکنان گوشزد کردیم که بتوانیم بازیکنان خوب و تأثیرگذار مشهد را مهار کنیم.

او در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیچ بازیکن مصدوم و محرومی نداریم و همه‌چیز آماده یک بازی جذاب است. تست کرونا از ما گرفته‌شده و مشکلی وجود ندارد.

علوانی در خصوص شرایط تیم برای قهرمانی تصریح کرد: هر چهارتیم، تیم های خوب لیگ هستند. شرایط تیم ما بسیار خوب است و بچه‌ها آماده هستند. در حال حاضر در صدر هستیم اما 4 بازی پیشرو برای ما حکم فینال دارد.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان در خصوص عملکرد داوران در هفته‌های گذشته، بیان کرد: متأسفانه در عین پیروزی، هردو هفته از عملکرد داوران ناراضی بودیم؛ امیدوارم فدراسیون زحمات تیم‌ها را با استفاده از داوران خوب ارج بنهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=59939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.