15

استخوان بندی نفت حفظ می شود/ مهناز احمدپور : بازیکنی را به زور نگه نمی داریم

  • کد خبر : 6326
  • 10 تیر 1397 - 18:21
استخوان بندی نفت حفظ می شود/ مهناز احمدپور : بازیکنی را به زور نگه نمی داریم

سرپرست تیم فوتسال پالایش نفت آبادان ، قهرمان لیگ برتر فوتسال 96 می گویئد استخوان بندی تیم قهرمان در لیگ 97 هم حفظ می شود اما آن ها نمی توانند به زور مانع جدایی بازیکنانی شوند که دلشان با تیم نیست.

به گزارش“ آی دبلیو اسپورتس” ؛ لیگ برتر فوتسال بانوان مرداد ماه آغاز می شود و پالایش نفت آبادان ، با رز جدیدی زاده به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود خواهد بود اما آن ها چالش های تازه ای در پیش دارند.

انتظار از نفت آبادان پس از قهرمانی 96 بالاست و این یعنی فشار انتظارات از این تیم. با اعلام جدایی سارا شیربیگی از این تیم ، کار برای آبادان ممکن است کمی پیچیده شود.

مهناز احمد پور سرپرست نفت در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس می گوید: نظر سرمربی تیم این بوده که استخوان بندی تیم قهرمان حفظ شود و 2 بازیکن جوان به تیم اضافه شوند بنا بر این تغییرات عمده در تیم نداریم.

احمد پور در مورد جدایی سارا شیربیگی می گوید : نمی توانیم بازیکنی را که دلش با تیم نیست به زور در تیم نگه داریم. سارا در تیم ما بازیکن مفید و مهمی بود و از او خواستیم امسال هم در تیم بماند اما شرایط دیگری را مد نظر داشت.

به گفته احمد پور ، قرار است پالایش نفت تست گیری عمومی از فوتسالیست های دختر خوزستانی داشته باشد تا بتواند حداقل 2 بازیکن با استعداد و جوان بومی خوزستان را به تیم اضافه کند.

موضوع دیگر در مورد تیم پالایش نفت آبادان ، گرمای شدید هوا در آبادان در این فصل از سال است. مسئله ای که احمد پور به آن اشاره می کند و می افزاید: شروع زود هنگام لیگ برتر در مرداد به ضرر ماست. باید در اوج گرما ، تست بگیریم ، تمرین کنیم و وارد مسابقات شویم.

اما آیا نفت پس از سارا شیربیگی ستاره های دیگری را هم از دست می دهد؟ توضیح سرپرست پالایش نفت این است که آن ها شرایط تیم را به خوبی می دانند و بعید است چنین تصمیمی داشته باشند. هیچ یک از آن ها بابت خروج از تیم ، اطلاعی به ما نداده اند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.