16

جدیدی زاده و احمدپور از قهرمانی نفت می گویند ؛ مزد دل ؛ نان خوش قلبی!

  • کد خبر : 1709
  • 17 اسفند 1396 - 14:32
جدیدی زاده و احمدپور از قهرمانی نفت می گویند ؛ مزد دل ؛ نان خوش قلبی!

سرمربی و مدیر تیم فوتسال پالایش نفت آبادان از قهرمانی تیمشان در لیگ برتر فوتسال زنان ایران گفته اند. موفقیتی که به سادگی به دست نیامده اما امروز عاملی برای افتخار کردن ورزش کشور به آبادان است.

رز جدیدی زاده در گفتگو با رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS پس از کسب قهرمانی در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال زنان ایران اظهار کرد: این قهرمانی را بار دیگر به مردم آبادان و بازیکنان با غیرت و متعصب تیم پالایش نفت آبادان و کادر فنی خوش قلب و فعال تیم تبریک می گویم. ما از ابتدای فصل برای این قهرمانی هم قسم شده بودیم و احساسم برای این قهرمانی وصف نشدنی است.

وی افزود: قهرمانی هفته پایانی در اهواز این لذت را برای ما داشت که با تفاوت 3 امتیاز و بدون حرف و حدیث قهرمان شویم . متاسفانه حاشیه هایی که طی هفته اخیر ایجاد شد چندان زیبنده نبود اما خدا را شاکرم که پرونده کاری ما در لیگ ، بدون باخت بسته شد.

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان گفت:  صحبت هایی شد که دل من را شکستند و گفتند با فدراسیون ارتباط دارم و باشگاه لابی کرده که قهرمان شویم. عقیده دارم خداوند همیشه به دل بندگانش نگاه می کند و خوشحالم که سرافکنده نشدیم.

جدیدی زاده عنوان کرد: برای پاسخ به این مسائل هم قسم شدیم که آبرومندانه به میدان برویم و به هیچ عنوان بازنده بازی نباشیم. البته سالن بازی در آخرین دقایق تغییر کرد و اهوازی ها مهمان نوازی خود را به طور کامل به جا آوردند.

وی تصریح کرد: قرار بود مراسم اهدای جام و مدال ها در پایان بازی برگزار شود که به دلایلی انجام نشد اما شاید این خواست خدا بود که جشن قهرمانی را در آبادان برپا کنیم و برای این قهرمانی نمی توانم حسم را بیان کنم.

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان درباره رقبای سرسخت خود در راه قهرمانی گفت: حفاری و دانشگاه آزاد 2 تیم بسیار خوب و باکیفیت بودند . به حفاری خسته نباشید می گویم و بازی بسیار خوبی برابر تیم ما ارائه دادند. دانشگاه آزاد هم از بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی بهره مند است و بازیکنان ما کار بزرگی کردند که بدون باخت و با اقتدار قهرمان شدند.

احمد پور: جای حرف و حدیث باقی نگذاشتیم

سرپرست ها یا همان مدیران تیم اصولا از این نظر مظلوم واقع می شوند که در موفقیت ها همه نگاه ها به سمت بازیکنان و مربیان است اما سرپرست یک تیم موفق ، همیشه قهرمانی در پشت پرده است و بار اصلی زحمات و امور اجرایی بر دوش وی.

مهناز احمد پور سرپرست پالایش نفت آبادان در این قهرمانی دارای سهمی عمده و غیر قابل چشم پوشی است و بخشی از پازل قهرمانی برزیل ایران.

احمد پور در گفتگو با رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS اظهار کرد:  خدا را شاکرم که تیم ما با برتری 3 امتیازی  بر سکوی قهرمانی قرار گرفت و کار به تفاضل گل نکشید و جای حرف و حدیث ، باقی نگذاشتیم.

وی اضافه کرد: از تمام بازیکنان با غیرت و با تعصب پالایش نفت که برخی از آن ها با وجود آسیب دیدگی ایستادند و مبارزه کردند متشکرم و به وجود تک تک آن ها افتخار می کنم.

مدیر تیم فوتسال پالایش نفت آبادان گفت: از رز جدیدی زاده بابت صبور بودن و زحماتش ممنونم و البته حضور لیلا صوفی زاده و شهرزاد نصیری در بازی آخر در اهواز اطمینان خاصی به بازیکنان 2 تیم داد و باید قدردان حضور آن ها باشم.

احمد پور تاکید کرد موفقیت پالایش نفت آبادان در ورزش بانوان ، نشان دهنده درایت و رویکرد صحیح این باشگاه در راه توسعه ورزش زنان کشور است و ورزش کشور به وجود باشگاه پالایش نفت افتخار می کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.