13
درباره وضعیت تنها قایقران رویینگ ایران در المپیک بدانید

نازنین ملایی در المپیک توکیو : بی قایق و بی پر پرواز

  • کد خبر : 63331
  • 21 تیر 1400 - 9:40
نازنین ملایی در المپیک توکیو : بی قایق و بی پر پرواز
نازنین ملایی یکی از ۱۰ دختر ورزشکار ایران در المپیک توکیو است و تنها نماینده قایقرانی رویینگ ایران. شرایط او اما به گونه‌ای نیست که کسی از او انتظار شگفتی سازی داشته باشد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ از میان ۱۰ دختر ورزشکار ایران در المپیک توکیو، شانس کسب مدال برای تعداد اندکی وجود دارد. نازنین ملایی دختر رویینگ ایران با وجود اعتماد به نفس بالا، یک تجربه تاریخی را در توکیو پشت سر می‌گذارد که می‌توانست تجربه بهتری باشد.

مشکلات اساسی بر سر راه آماده‌سازی او زیر نظر افشین فرزام اکنون کار را به جایی رسانده که ملایی می‌گوید عملکرد او نسبت به حریفانش که در شرایط استاندارد تمرین کرده‌اند ممکن است پایین بیاید.

قضیه از این قرار است که مسابقات رویینگ المپیک توکیو در پیست استاندارد که مسافتی ۲ کیلومتری است برگزار می‌شود اما ملایی در پیست یک کیلومتری تمرین کرده و امکان تمرین در پیست آبی استاندارد برایش فراهم نشده است.

این موضوع، تفاوتی عمیق را بین او و رقبایش رقم خواهد زد. دختر شماره یک رویینگ یک نفره آسیا امیدوار بود که در المپیک بهترین عملکرد ممکن در سطح خودش را به نمایش بگذارد مشروط بر این که از شرایط تمرینی استانداردی بهره برده باشد.

علاوه بر پیست، مسئله دیگر برای قایقرانی گیلانی، موضوع قایق است. تلخ و غم انگیز است که قایق استاندارد نازنین ملایی مدت‌ها است که در گمرک است و قابل ترخیص نیست مثل کالایی که پولش پرداخت شده و مال شماست اما با دلایلی که فقط برای فروشنده، محکمه پسند است همچنان باید با حسرت از پشت ویترین یک فروشگاه به آن نگاه کنید.

قایق نازنین ملایی اصلاً برای همین روزها سفارش داده شده بود. تصور کنید که ملایی می‌توانست با قایق استاندارد المپیک و در یک پیست ۲ کیلومتری تمرین کند. آن گاه باید با امید از خلق یک اتفاق بزرگ در توکیو سخن می‌گفتیم.

نازنین ملایی قایقرانی رویینگ

در هر صورت، ادبیات امروز افشین فرزام و نازنین ملایی به این معناست که: از ما انتظار نداشته باشید. آن‌ها برای این ادبیات، کاملاً حق دارند. کاروان ایران در توکیو، نفراتی را می‌خواهد که از اعتبارش دفاع کنند و نازنین ملایی، بی‌سلاح به جنگ فرستاده می‌شود.

المپیک توکیو در راه است و البته امید هرگز نمی‌میرد. بدون تردید خدا هم طرف کسانی است که از قواعد دنیا مبنی بر تلاش و تجهیز پیروی کرده‌اند و کار را به حوادث و “ببینیم چه می‌شود” نسپرده‌اند. با همه این اوصاف، برای دست‌های شما آرزوی توانی دوچندان داریم خانم ملایی.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=63331
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.