13
بازی بزرگ به سود نماینده پناهندگان پایان یافت

المپیک توکیو | شکست ناهید کیانی به دست کیمیا علیزاده

  • کد خبر : 63897
  • 03 مرداد 1400 - 5:46
المپیک توکیو | شکست ناهید کیانی به دست کیمیا علیزاده
ناهید کیانی نماینده تکواندو ایران در مسابقات تکواندو المپیک توکیو برابر کیمیا علیزاده تکواندوکار تیم پناهندگان شکست خورد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران، دیدار بزرگ ناهید کیانی و کیمیا علیزاده تکواندوکاران ایرانی وزن منهای 57 کیلوگرم تکواندو المپیک توکیو بامداد امروز به سود کیمیا علیزاده پایان یافت.

در این مسابقه رقابت دو تکواندوکار در راند نخست با تساوی 3 بر 3 پایان یافت. در راند دوم این کیمیا علیزاده بود که عملکرد بهتری داشت و 4 بر یک در این راند پیروز شد.

مسابقه حساس در راند سوم در شرایطی آغاز شد که کیمیا علیزاده از نظر روانی نیز در شرایط بهتری قرار داشت و در نتیجه کار را بهتر آغاز کرد.

مبارزه-کیمیا-علیزاده-و-ناهید-کیانی-تکواندو-المپیک.jpg-2

حاصل این برتری افزایش اختلاف امتیاز دو ورزشکار بود گرچه ناهید کیانی نیز برای جبران، ناامید نمی شود. در نهایت این راند 11 بر 5 به سود کیمیا علیزاده به پایان رسید.

بدین ترتیب علیزاده 19 بر 9 حریف خود را شکست داد تا مصاف دو ایرانی یکی با پرچم ایران و یکی با پرچم پناهندگان به سود دارنده مدال برنز المپیک ریو پایان یابد.

کیمیا علیزاده پنج سال پس از مدال آوری برای ایران در المپیک، اکنون تنها تکواندوکار زن ایران را با شکست روبرو کرده است. این نتیجه، فرصت را در اختیار مدافعان کیمیا علیزاده قرار می دهد تا نسبت به موضوع عدم حفظ قهرمانان، مسئولان را مورد انتقاد قرار دهند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=63897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.