14
بازگشت رویایی تکواندوکار ایرانی ادامه دارد

المپیک توکیو | کیمیا علیزاده به مرحله نیمه نهایی رسید

  • کد خبر : 63931
  • 03 مرداد 1400 - 11:03
المپیک توکیو | کیمیا علیزاده به مرحله نیمه نهایی رسید
کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی تیم پناهندگان در ادامه شگفتی سازی خود در المپیک توکیو با شکست حریف چینی به مرحله نیمه نهایی رسید و تا مدال، فاصله ناچیزی دارد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تکواندو زنان المپیک توکیو در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم، کیمیا علیزاده از تیم پناهندگان برابر لی جون ژو از چین ۹ بر ۸ به پیروزی رسید.

در این مسابقه در راند نخست کیمیا علیزاده به لطف شروع خوب خود ۳ بر یک به پیروزی رسید اما قهرمان چینی در راند دوم به خود آمد و کیمیا را تحت فشار زیادی قرار داد که حاصل آن برتری ۵ بر یک او بود.

بازی در راند سوم در حالی آغاز شد که لو جین ژو ۲ امتیاز از کیمیا پیش افتاده بود و همه چیز در اوج حساسیت قرار داشت اما تیزهوشی کیمیا علیزاده او را در موقعیت غالب قرار داد.

علیزاده با کسب سه امتیاز سر و دو امتیاز هوگو حریف چینی خود را مغلوب کرد و در نهایت این راند ۵ بر ۲ به سود علیزاده پایان یافت و کیمیا در مجموع با برد ۹ بر ۸ به نیمه نهایی رسید. او با یک برد دیگر به فینال راه خواهد یافت.

کسب ۳ پیروزی در ۳ بازی امروز به ترتیب برابر ناهید کیانی، جید جونز و لی جون ژو برای او شگفت انگیز است. کسی فکر آن را نمی‌کرد که پس از سال‌ها چالش مصدومیت و خروج از وطن، بتواند به چنین وضعیت ایده آلی برسد.

واقعیت این است که هر پیروزی کیمیا علیزاده برای جامعه ورزش ایران حسرت بار است. او بدون پرچم سرزمین مادری پیش می‌رود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=63931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. از کجا میدانید که او فکرش را هم نمیکرد؟ قبل مسابقه با حریف ایرانی اش هم گفتید سرنوشت هردو در بازی بعدی شکست هست . ولی علیزاده نه تنها با حریف ایرانی که با دوحریف دیگر نیز به پیروزی رسید .و بگمان من به پیروزی خود مطمئن است و با روحیه بالا پیش میرود .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.