11
در گفت‌وگو با سرمربی تیم کیمیا اسفراین

زهرا حاتمی: بدون اسپانسر به لیگ برتر فوتسال فکر نمی‌کنیم

  • کد خبر : 64515
  • 10 مرداد 1400 - 14:54
زهرا حاتمی: بدون اسپانسر به لیگ برتر فوتسال فکر نمی‌کنیم
سرمربی تیم کیمیا اسفراین با اشاره به اینکه سال قبل، نخستین فصل حضور این تیم در لیگ برتر فوتسال بوده، گفت برای اجرای برنامه‌های امسال خود نیاز مبرمی به اسپانسر دارد.

به گزارش ” آی دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ تیم فوتسال کیمیا اسفراین سال گذشته در نخستین حضورش در لیگ برتر فوتسال زنان جایگاه ششم گروه ۲ را کسب کرد.

نماینده استان خراسان شمالی و شهر اسفراین، فصل پر فراز و فرودی را سپری کرد. مشکلات مالی، عدم حمایت های لازم و تجربه نه‌چندان بالای بازیکنان این تیم دست به دست هم داد تا دختران مشرقی برای حفظ سهمیه لیگ برتری به زحمت بیفتند.

زهرا حاتمی در این خصوص عنوان کرد: فصل قبل با توجه به اولین حضور در رقابت‌های لیگ برتر، تمرکز و هدف ما صرفاً حفظ سهمیه بود.

سرمربی تیم فوتسال زنان کیمیا اسفراین ادامه داد: امسال هدف ما ارائه بازی‌های بسیار بهتر نسبت به قبل است و قصد داریم از تیم‌های خوب لیگ باشیم.

وی با بیان اینکه همه‌ی این موارد منوط به جذب اسپانسر است، متذکر شد: اگر اسپانسر جذب نشود، به ناچار در لیگ شرکت نمی‌کنیم. زیرا نمی‌خواهیم شرایط و مشکلات فصل قبل به وجود بیاید و بازهم آن مشکلات را تجربه کنیم.

حاتمی افزود: در حال حاضر با چند اسپانسر مذاکره کرده‌ایم و امیدواریم تا قبل از قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ، وضعیتمان مشخص شود.

سرمربی تیم کیمیا اسفراین در خصوص وضعیت تمرینات بازیکنان اظهار داشت: با بازیکن‌های بومی که حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد تیم را تشکیل می‌دهند، قرارداد بسته شده و در حال تمرین هستند. اما برای جذب بازیکن غیر بومی، منتظر اسپانسر هستیم.

او همچنین تشریح کرد: تقریباً قرارداد فصل پیش بازیکنان پرداخت شده و در حال حاضر، با هیچ بازیکن غیر بومی توافقی صورت نگرفته است.

حاتمی پیشرفت نسبت به فصل قبل را هدف اصلی تیم دانست و گفت: با توجه به اینکه تیم‌های خوبی در لیگ وجود دارند، هدف ما حضور در نیمه بالای جدول است و به دنبال پیشرفت نسبت به سال قبل هستیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=64515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.