15
تیم لیگ برتری شده نیامده منحل شد

سمانه چهکندی: امتیاز کیان نیشابور به دلیل عدم پشتیبانی فروخته خواهد شد

  • کد خبر : 64763
  • 15 مرداد 1400 - 11:34
سمانه چهکندی: امتیاز کیان نیشابور به دلیل عدم پشتیبانی فروخته خواهد شد
ملی پوش شهرداری بم و بازیکن-مربی تیم کیان نیشابور ضمن ابراز تأسف از بی تجربگی مسئولین، خبر از انصراف حضور نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر فوتبال زنان داد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ سمانه چهکندی از بازیکنان شاخص شهرداری بم به شمار می‌رود و در فصل گذشته تأثیر به سزایی در نتایج این تیم و کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال زنان داشت.

چهکندی همچنین پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر، به عنوان بازیکن-مربی در تیم دسته یکی کیان نیشابور توپ می‌زد و توانست با این تیم به لیگ برتر صعود کند. اما با انحلال این تیم فعالیت او در فصل جدید تحت الشعاع قرار می‌گیرد.

سمانه چهکندی در این خصوص عنوان کرد: رویای هر بازیکن افتخارآفرینی برای زادگاه خود است. از زمان پیوستنم به تیم کیان، به همراه بقیه سختی‌های زیادی را تجربه کردیم تا توانستیم تیم را به لیگ برتر برسانیم اما در ادامه اقدامات لازم انجام نشد.

ملی‌پوش با تجربه فوتبال در ادامه گفت: قبل از شروع کارم در کیان اعلام کردم که موفقیت در این چالش، نیازمند برنامه‌ریزی و پشتیبانی قوی‌ است و در صورت صعود، باید اقدامات لازم جهت جذب بازیکن و حامی مالی انجام شود.

وی افزود: متأسفانه تیم به دلیل نداشتن تجربه کافی، دیر اقدام کرد و بازیکنان خود را از دست داد. با توجه به وضعیت پیش آمده، احتمالا امتیاز کیان نیشابور هم فروخته شود. امیدوارم سال‌های آینده نماینده‌ای شایسته از مشهد را در لیگ برتر ببینیم؛ تا بازیکنان جوان بتوانند فوتبال را در شهر خود دنبال کنند.

چهکندی در خصوص حضور در تیم شهرداری بم، عنوان کرد: با توجه به حضور ۱۱ ساله‌ام در بم، آنجا را خانه‌ی دوم خود می‌دانم. با وجود پیشنهادات مختلفی که داشتم، اولویتم بازی در تیم شهرداری بم است.

عضو تیم ملی فوتبال زنان، رکورد شکنی را هدف خود دانست و تشریح کرد: قصد دارم با تلاش خود و لطف خدا، قدرتمندانه ادامه دهم و در فوتبال زنان، رکوردهایی را جابه‌جا کنم. تا الان به موفقیت‌های زیادی دست یافتم و در اندیشه مربیگری پس از فوتبال نیز هستم.

او همچنین در مورد قراردادها در فوتبال زنان بیان کرد: سقف قرارداد هر باشگاه با توجه به وضعیت آن تعیین می‌شود. با توجه به سختی‌ها و شرایطی که برای زنان در فوتبال وجود دارد و علی رغم تلاش‌های زیادی که انجام می‌دهند، مبلغ قراردادها خیلی کم است و به هیچ وجه قابل قیاس با فوتبال آقایان نیست.

چهکندی اضافه کرد: من همچنین منتظر عملی شدن قول‌هایی هستم که از سمت باشگاه کیان داده شده‌ است. موارد و مسائل زیادی وجود دارد که امیدوارم زودتر در فوتبال زنان حل شوند تا مسیر برای فعالان این رشته، هموارتر شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=64763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.