14
از سوی فدراسیون جهانی تکواندو

رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه آگوست اعلام شد

  • کد خبر : 64974
  • 19 مرداد 1400 - 14:11
رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه آگوست اعلام شد
فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی هوگو پوشان در ماه آگوست را اعلام کرد که تکواندوکاران در رده بندی جدید اعلام شده جایگاه خود را حفظ کردند.

به گزارش ” آی دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه آگوست را اعلام کرد.

بر اساس اعلام قبلی فدراسیون جهانی با توجه به آغاز دوره جدید رنکینگ برای کسب امتیاز و حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، رنکینگ فدراسیون جهانی از اول آگوست ۲۰۲۱ (۱۰ مردادماه ۱۴۰۰) به این شکل محاسبه می‌شود.

از امتیازات سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، ۲۵ درصد؛ از امتیازات ۲۰۱۹، ۵۰ درصد؛ از امتیازت ۲۰۱۸، ۷۵ درصد و از امتیازات ۲۰۱۷ و قبل از آن ۱۰۰ درصد کسر خواهد شد.

در گروه تکواندو زنان مهلا مؤمن زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم با ۴۳/۱۳ امتیاز رده شصت و پنجم را به نام خود ثبت کرده است. نگار اسماعیلی با ۴۰ امتیاز رده هفتاد و یکم را به خود اختصاص داد.

در وزن ۵۷- کیلوگرم پریسا جوادی با ۴۳/۹۳ امتیاز در رده شصتم جای گرفته است. ناهید کیانی با ۳۳/۶۲ امتیاز در رده هفتاد و یکم قرار گرفت و یلدا ولی‌نژاد با ۱۹/۰۵ امتیاز رده ۱۱۹ را به خود اختصاص داد.

در وزن ۶۷- کیلوگرم کیمیا همتی با ۴۸/۴۹ امتیاز رده چهل و هفتم را به نام خود ثبت کرده است؛ ملیکا میرحسینی با ۳۹/۲۰ امتیاز در جایگاه پنجاه و پنجم قرار گرفت.

زهرا پوراسماعیل

در وزن ۶۷+ کیلوگرم نیز زهرا پور اسماعیل با ۲۸/۵۹ امتیاز در رده شصت و سوم قرار گرفته است. اکرم خدابنده دیگر نماینده این وزن با ۱۹/۰۱ امتیاز در رده هفتاد و هفت جای دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=64974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.