13
در قالب تیم‌های قطری و عراقی

خواهران شهسواری در مسابقات باشگاه‌های عرب شرکت می‌کنند

  • کد خبر : 65093
  • 22 مرداد 1400 - 21:39
خواهران شهسواری در مسابقات باشگاه‌های عرب شرکت می‌کنند
ندا شهسواری و سارا شهسواری به عنوان بازیکنان ایرانی در مسابقات تنیس روی میز باشگاه های عرب به میزبانی اردن شرکت خواهند داشت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ ندا شهسواری و سارا شهسواری قهرمانان کرمانشاهی تنیس روی میز ایران برای حضور در مسابقات تنیس روی میز باشگاه‌های عرب راهی اردن شدند.

ندا شهسواری در ترکیب یک تیم قطری حاضر است و سارا شهسواری نیز برای تیمی عراقی مسابقه می‌دهد. این مسابقات، یک دوره رقابت غیر رسمی پنج روزه است و از 26 مرداد آغاز می شود. چند کشور عربی برای توسعه تنیس روی میز در این کشورها، این رقابت را برگزار می‌کنند.

ندا شهسواری پس از دو حضور پیاپی در المپیک‌های لندن و ریو، در المپیک توکیو غایب بود و سهمیه حضور را به دست نیاورد با این حال گروهی بر این عقیده‌اند که با وجود پدیدار شدن ستاره‌ای به نام شیما صفایی، ندا شهسواری همچنان بهترین بازیکن تنیس روی میز ایران است.

سارا شهسواری به عنوان یکی از اعضای خانواده سراسر پینگ پنگی شهسواری در کرمانشاه، چهره ای متمایز در جمع دختران برتر تنیس روی میز ایران است.

او بر خلاف نسلی که با آن‌ها به سطح اول کشور معرفی شد، همچنان در حال رقابت است و همچنان خود را در گروه مهره‌های موفق پینگ پنگ ایران حفظ کرده است گرچه تلاش او برای رسیدن به تیم ملی بی ثمر بوده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=65093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.