10
امتناع نایب رییس فدراسیون تکواندو از صحبت درباره آینده تکواندو

زهرا سروی : درباره تیم ملی پس از نشست های کارشناسی اظهار نظر می کنم

  • کد خبر : 65162
  • 23 مرداد 1400 - 15:10
زهرا سروی : درباره تیم ملی پس از نشست های کارشناسی اظهار نظر می کنم
نایب رییس فدراسیون تکواندو اظهار نظر درباره تیم ملی، المپیک و برنامه‌های آینده را به پس از برگزاری نشست‌های کارشناسی موکول کرده است.

به گزارش ” آی دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ زهرا سروی نایب رییس فدراسیون تکواندو تاکید کرد اظهار نظر درباره تیم ملی، المپیک و برنامه‌های آینده را به پس از برگزاری از نشست‌های کارشناسی موکول کرده است.

زهرا سروی در گفتگو با آژانس ورزش زنان ایران گفت: هنوز صحبت درباره عملکرد تکواندو بانوان در المپیک و برنامه آینده برای تیم ملی زود است اما به زودی در این باره پاسخگو خواهیم بود.

وی افزود: قرار است نشست‌های کارشناسی و آسیب شناسی در مورد عملکرد فنی در المپیک انجام شود. منطقی این است که کارشناسانه به قضیه نگاه شود. بنا بر این پس از برگزاری این نشست‌ها، می‌توانیم در این باره صحبت کنیم.

نایب رییس فدراسیون تکواندو گفت: تشدید بحران کرونا در کشور دست ما را برای برگزاری جلسات یا اقدامات عملیاتی درباره تیم ملی بسته است.

سروی در ادامه افزود: فدراسیون طبق برنامه ریزی خود به دنبال پیشبرد برنامه‌ها و مسابقات است اما هر برنامه سازمانی ما منوط به دریافت مجوز برگزاری است و کرونا یکی از مشکلات جدی ورزش کشور است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=65162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.