15
سد ایتالیایی پیش روی نماینده ایران

پارالمپیک توکیو | فرزانه عسگری به یک چهارم نهایی کامپوند نرسید

  • کد خبر : 66399
  • 08 شهریور 1400 - 14:56
پارالمپیک توکیو | فرزانه عسگری به یک چهارم نهایی کامپوند نرسید
فرزانه عسگری عضو تیم ملی تیراندازی با کمان زنان ایران در پارالمپیک توکیو در بخش کامپوند انفرادی نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران، فرزانه عسگری کماندار ایران در بازی های پارالمپیک 2020 امروز دوشنبه در مرحله یک هشتم نهایی کامپوند انفرادی با «ویرجیلیو» ایتالیایی به رقابت پرداخت.

عسگری در این مرحله با نتیجه 135 به 136 و با یک امتیاز کمتر نسبت به حریف خود شکست خورد و از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

راند اول این دیدار با نتیجه 29 بر 27 به سود کماندار ایتالیا به پایان رسید. در راند دوم عسگری موفق شد با نتیجه 27 بر 25 به برتری برسد.

دو تیرانداز در راند سوم به تساوی 28 – 28 رسیدند و راند چهارم هم 27-27 تمام شد. در راند پنجم اما عسگری یک امتیاز از حریفش کم آورد و 26 به 27 نتیجه را واگذار کرد.

عسگری: رقابت پایاپایی با حریف ایتالیایی داشتم

عسگری در خصوص مسابقه با حریف ایتالیایی اظهار داشت: ابتدا باید بگویم حریف ایتالیایی جایگاه بالاتری نسبت به من در رنکینگ داشت با این حال رقابت نزدیکی با این کماندار داشتم.

وی افزود: من با اختلاف یک امتیاز به حریفم باختم و اگر یکی از تیرهایم را به جای هفت، می توانستم 9 بزنم بازی را با پیروزی پشت سر می گذاشتم با این حال در یک مقطعی تمرکزم از دست رفت و متاسفانه بازی را واگذار کردم و از دور رقابت ها کنار رفتم.

عسگری در پایان گفت: ما باید پایان امسال در رقابت های قهرمانی جهان شرکت کنیم و بازی های پاراآسیایی هم پیش رویمان قرار دارد. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. به آینده امیدوار هستم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=66399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.