13
فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان در راه است

فعالیت جدی ذوب آهن در نقل و انتقالات | تقویت با سمیه خرمی و مهره‌های جدید

  • کد خبر : 66430
  • 08 شهریور 1400 - 19:09
فعالیت جدی ذوب آهن در نقل و انتقالات | تقویت با سمیه خرمی و مهره‌های جدید
فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان در راه است و ذوب آهن برنامه‌ای جدی در دستور کار دارد. مهم‌ترین مهره‌ای که گاندوها جذب کرده‌اند سمیه خرمی است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران، در شرایطی که حدود ۲ ماه به آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان باقی مانده ذوب آهن فعال‌ترین تیم این روزهای نقل و انتقالات است.

مینا امینی سرمربی جدید گاندوها پس از انتصاب، مشغول تست گیری و انتخاب بازیکنان داوطلب است اما از سوی دیگر جذب مهره‌های لیگ برتری آغاز شده است.

مهم‌ترین اقدام ذوب آهن در بازه نقل و انتقالات پیش فصل سمیه خرمی است. وینگر اهل پارس آباد مغان سرانجام دل از کردستان کند تا به اصفهان بیاید و به ذوب آهنی ملحق شود که در گلزنی به او نیازمند بود.

خرمی فصل گذشته در سالی که برای وچان سال موفق و جالبی نبود فروغ لیگ ۹۸ را نداشت. در لیگ ۹۸ سمیه خرمی به طور مشترک با هاجر دباغی، گلزن برتر لیگ شد و شایستگی‌هایش را به نمایش گذاشت.

با حضور سمیه خرمی، موتور تهاجمی ذوب آهن قدرتمندتر از گذشته کار خواهد کرد چه خرمی در پست تخصصی‌اش به عنوان وینگر به کار گرفته شود و یا با نظر امینی به عنوان مهاجم باکس برای ذوب آهن به میدان برود.

این سؤال در مورد سمیه خرمی مطرح است که او چرا از وچان جدا شد؟ پاسخ در برنامه‌های جدید تیم کردستانی نهفته است جایی که وچان تصمیم دارد هزینه‌های خود را کاهش دهد و بازیکنان غیربومی در راه ترک این تیم قرار دارند.

ذوب آهنی‌های جدید، کودایی، فتاحی فر و شاطری

ذوب آهن پیش از سمیه خرمی سه بازیکن دیگر هم جذب کرده بود. اولی، سلاله شاطری بازیکن فصل قبل تیم سارگل بوشهر است که با عقد قراردادی سه ساله به ذوب آهن پیوسته است.

گرچه سارگل تیم قدرتمندی در لیگ برتر فوتبال زنان نبود اما شاطری در گلزنی های گهگاه، بار تیمش را بر دوش می‌کشید و به نظر می‌رسد مهره‌ای مؤثر و کارساز برای ذوب آهن باشد.

ذوب آهن همچنین زهره کودایی سنگربان سابق خود را به جمع نفراتش بازگردانده است. آخرین تیمهایی که کودایی در آنها بازی کرده سپاهان و همیاری آذربایجان غربی هستند.

زهرا فتاحی فر دفاع راست کرمانشاهی تیم وچان کردستان نیز دومین بازیکن وارد شده از وچان به ذوب آهن است. فتاحی فر در زمان حضور مینا امینی در آینده سازان میهن نجف آباد با او سابقه همکاری داشته است.

الهام فرهمند به ذوب آهن می‌پیوندد؟

الهام فرهمند که به تازگی مادر شده، قصد بازگشت به میادین را دارد و موضوع پیوستن او به ذوب آهن هرگز رد نشده است. او مایل است در اصفهان، زادگاهش بازی کند و از سوی دیگر با مینا امینی رابطه خوبی دارد.

ذوب آهن به یک هافبک میانی باتجربه و تعیین کننده نیاز دارد و فرهمند اگر به آمادگی لازم برسد مشکلات زیادی را از گاندوها رفع خواهد کرد. او یک گزینه احتمالی در اخبار آینده نقل و انتقالاتی گاندوهاست.

آسوده خاطر با خواجوی؟

اگرچه خواجوی سنگربان همدانی ذوب آهن تمایل داشت که به تیم خاتون بم (شهرداری بم سابق) برود و بار دیگر شاگرد مرضیه جعفری شود اما باید او را در ذوب آهن ماندنی دانست.

قرارداد سه ساله زهرا خواجوی مانع جدایی اوست ضمن این که احتمالاً با برنامه جدی ذوب آهن برای تقویت تیمش، خواجوی هم وضعیت مناسبی در ذوب آهن خواهد داشت. حضور او دروازه ذوب آهن را در بحران دروازه بان در فوتبال زنان ایران، بیمه می‌کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=66430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.