11
تنیس روی میز قهرمانی آسیا در قطر

ایران ۳ اندونزی ۲ | پایان خوش شب پراضطراب و صعود به جام جهانی

  • کد خبر : 68560
  • 06 مهر 1400 - 23:02
ایران ۳ اندونزی ۲ | پایان خوش شب پراضطراب و صعود به جام جهانی
تیم ملی تنیس روی میز بانوان با پیروزی در شبی دشوار و پراضطراب برابر اندونزی به مرحله دوم از دور مقدماتی مسابقات تنیس روی میز زنان آسیا و همچنین جام جهانی چین صعود کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا در بخش زنان امروز آغاز شد و تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران شامگاه سه شنبه پس از پیروزی بر مالدیو، از سد اندونزی نیز عبور کرد.

دختران پینگ پنگ باز ایران که عصر امروز برابر مالدیو به پیروزی رسیده بودند در بازی دوم مقابل اندونزی قرار گرفت و در یک بازی دشوار حریف خود را شکست دادند تا جواز حضور در جام جهانی را هم به دست بیاورند.

در نخستین مسابقه، ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی ایران برابر نوویدا ویدا رحمان از اندونزی 3 بر صفر پیروز شد. او 11 بر 5، 19 بر 17 و 11 بر 4 در سه گیم پیاپی برنده این میدان شد.

ندا-شهسواری-کوچک

سومین مسابقه با دومین شکست نماینده ایران همراه بودو شیما صفایی ستاره جوان ایران نیز همانند اشتری در یک بازی نزدیک بازنده میدان شد.

حریف شیما صفایی امینه سیتی بود که 3 بر 2 صفایی را شکست داد. شیما پس از این که دو بر یک از حریف عقب افتاد در گیم چهارم 11 بر 9 پیروز شد اما در گیم پنجم 5 بر 11 مغلوب شد و بازی را از دست داد.

در چهارمین رویارویی، ندا شهسواری در مصاف با سوگیارتو اوکتاویانی 3 بر صفر و با امتیازات 11 بر 7، 11 بر 6 و 11 بر 4 صاحب پیروزی شد تا دو تیم در امتیاز 2 برابر شوند.

در رقابت پنجم و سرنوشت ساز، مهشید اشتری 3 بر صفر برابر نوویدا ویدا رحمان پیروز شد. نماینده کشورمان در دو گیم اول با حساب ۱۱ بر ۹ و در گیم پایانی با نتیجه ۱۱ بر ۸ بر حریف غلبه کرد تا ایران 3 بر 2 فاتح این بازی شود.

بدین ترتیب ایران با سرگروهی در گروه دوم، حریف قزاقستان شد و در صورت پیروزی بر قزاقستان که حریف سرسختی است به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود خواهد کرد.

همچنین ایران با پیروزی امشب برابر اندونزی جواز حضور در مسابقات جام جهانی تنیس روی میز 2022 چین را کسب کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=68560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.