10
به میزبانی یزد و بندر ترکمن رقم خورد

لیگ فوتبال ساحلی بانوان | صعود پیکان و اقتدار شهرداری بندرعباس

  • کد خبر : 68719
  • 09 مهر 1400 - 22:23
لیگ فوتبال ساحلی بانوان | صعود پیکان و اقتدار شهرداری بندرعباس
در سومین روز از لیگ فوتبال ساحلی بانوان ، نماینده بندر ترکمن پیروز شد و صعود پیکان و اقتدار شهرداری بندرعباس در دیدار برابر خاتون بم از اتفاقات ویژه بود.

به گزارش دختران قهرمان؛ سومین روز از مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان امروز در شهرهای بندر ترکمن و یزد دنبال شد و طی آن مسابقات گروه یک با صعود پیکان و پدیده بندر ترکمن پایان یافت.

در گروه شمال ، امروز پیکان در یک بازی تشریفاتی و یک طرفه حریفش را گلباران کرد و تیم عقاب زاگرس کرمانشاه را با حساب 22 بر 3 با شکستی سنگین بدرقه کرد تا با 9 امتیاز صدرنشین بی رقیب گروه شمال شود.

پدیده بندر ترکمن نیز که برای صعود نیاز به پیروزی برابر خزر پوشان ساری داشت موفق به انجام این کار شد و این بازی سرنوشت ساز را در خانه با برتری 11 بر 5 پشت سر گذاشت و به عنوان تیم دوم صعود کرد.

در منطقه جنوب اما با توجه به 5 تیمه بودن گروه، رقابت ها دو روز دیگر هم ادامه خواهد داشت اما شهرداری بندرعباس از بهترین موقعیت برای صعود برخوردار است زیرا 3 بازی خود را برده است.

این تیم امروز در دیدار برابر خاتون بم با نتیجه عجیب 12 بر یک پیروز شد. خاتون بم همان تیمی بود که روز پنج شنبه برابر گلساپوش یزد دست به کامبک زده و میزبان را شکست داده بود.

ذوالفقار جم امروز در دیدار برابر ستارگان مکران سیریک 7 بر 5 پیروز شد. این، اولین برد جم پس از دو شکست متوالی در روزهای اول و دوم مسابقات یزد بود و دومین باخت را هم به ستارگان سیریک تحمیل کرد.

گلساپوش یزد پس از یک پیروزی و یک شکست امروز، استراحت داشت. پیش بینی می شود شهرداری بندرعباس در این گروه با صدرنشینی کار را تمام کند اما تعیین تیم دوم صعود کننده بستگی به بازی های باقی مانده شنبه و یکشنبه در یزد دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=68719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.