10
والیبال زنان باشگاه‌های آسیا

سایپا صفر آلتای قزاقستان ۳ | زور سایپا به قزاق‌ها نرسید

  • کد خبر : 68779
  • 10 مهر 1400 - 16:53
سایپا صفر آلتای قزاقستان ۳ | زور سایپا به قزاق‌ها نرسید
تیم والیبال بانوان سایپا در دومین دیدار خود در مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا برابر آلتای قزاقستان شکست خورد و دومین باخت پی در پی را تجربه کرد.

به گزارش دختران قهرمان؛ رقابت‌های والیبال زنان باشگاه‌های آسیا امروز در ناخون راچاسیمای تایلند دومین روز خود را سپری کرد و تیم والیبال بانوان سایپا در جدال برابر تیم قدرتمند آلتای قزاقستان ۳ بر صفر بازنده میدان شد تا از ۲ بازی بدون امتیاز باشد.

در این مسابقه شاگردان مریم هاشمی کار سختی مقابل تیم متمرکز و باکیفیت آلتای داشتند و در ست اول بازی ۲۵ بر ۱۱ نتیجه را واگذار کردند. در ست دوم، سایپا حریف را آزار داد و در مقاطعی از بازی، برتری حریف را تهدید کرد اما این ست، ۲۵ بر ۲۰ به سود آلتای خاتمه یافت.

در ست سوم، سایپا نتوانست بیش از ۱۵ امتیاز کسب کند و ۲۵ بر ۱۵ بازنده شد تا در مجموع ۳ بر صفر بازی را به قزاق‌ها واگذار کند. سایپا در دیدار نخست خود ۳ بر یک به سوپریم چونبوری تایلند باخته و سومین دیدار خود را برابر ربیسکو فیلیپین برگزار خواهد کرد.

در دیدار امروز، اشتباهات فردی کار را برای سایپا سخت کرد به طوری که اشتباهات گهگاه در دریافت سرویس و عدم تمرکز در جمع کردن توپ‌های سرگردانی که حریف به قصد دور کردن به زمین سایپا می‌فرستاد به سایپا آسیب زد.

با این وجود، آبشارهای قابل ستایش مونا آشفته و مهسا کدخدا در چند نوبت صحنه‌های زیبایی برای سایپا خلق کرد. سایپا در این بازی تیم دست و پا بسته‌ای نبود و پا به پای آلتای جنگید اما تفاوت دو تیم در ضریب اشتباهات فردی بود که برتری را به اردوی آلتای قزاقستان برد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=68779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.