10
برای هفتمین بار

شهرداری بندرعباس قهرمان فوتبال ساحلی بانوان کشور شد

  • کد خبر : 70308
  • 23 مهر 1400 - 15:06
شهرداری بندرعباس قهرمان فوتبال ساحلی بانوان کشور شد
تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس برای هفتمین بار قهرمان مسابقات قهرمانی کشور شد و جام قهرمانی را در خانه بالای سر برد.

به گزارش دختران قهرمان؛ پرونده مسابقات فوتبال ساحلی بانوان باشگاه های کشور شامگاه پنج شنبه 22 مهر در بندر عباس بسته و تیم شهرداری بندر عباس قهرمان این رقابت ها شد.

شهرداری بندرعباس در حالی در حاشیه خلیج فارس و برای هفتمین بار جام قهرمانی را بالای سر برد که در آخرین دیدار خود در مرحله نهایی کار آسانی داشت و بی دردسر، 11 بر 2 از سد عقاب بندرترکمن عبور کرد و قهرمان شد.

میزبان که در دو بازی مهم پیشین خود در این مرحله امتیاز کامل را کسب کرده بود با خیالی آسوده قدم به آخرین مسابقه گذاشت و به راحتی صاحب جام شد. این تیم حالا با 7 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی، پرافتخارترین تیم فوتبال ساحلی زنان ایران است.

پیکان تهران که با ترکیبی عمدتا بازیکنان شاخص گیلانی در این مسابقات شرکت کرد قرار بود در آخرین مسابقه با خاتون بم دیدار کند که در پی انصراف تیم بم، برنده معرفی و نایب قهرمان این مسابقات شد.

خاتون بم و عقاب بندر ترکمن در این مسابقات سوم و چهارم شدند. وجیهه ژاله بازیکن تیم پیکان تهران با ۲۴ گل زده خانم گل این دوره از رقابت‌ها شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=70308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.