16
خداحافظی وزارت ورزش با مهین فرهادی زاد

مریم کاظمی پور سرپرست معاونت ورزش بانوان شد

  • کد خبر : 70430
  • 24 مهر 1400 - 9:37
مریم کاظمی پور سرپرست معاونت ورزش بانوان شد
مریم کاظمی پور سرپرست معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و جایگزین مهین فرهادی زاد شد. او پیش تر نایب رییس فدراسیون تیروکمان بوده است.

به گزارش “دختران قهرمان” با حکم رسمی حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، مریم کاظمی پور به سمت سرپرست معاونت ورزش بانوان این وزارت خانه منصوب شد.

مهین فرهادی زاد معاون وزیر در بخش بانوان از این سمت خداحافظی کرد و کاظمی پور عهده دار این سمت خواهد بود. کاظمی پور در نیمه نخست دهه 90 نایب رییس فدراسیون تیراندازی با کمان بود.

زمزمه ها در مورد ورود کاظمی پور به این سمت از مدت ها قبل شنیده می شد و در نهایت سجادی امروز در جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان وی را به این سمت منصوب کرد.

مریم کاظمی پور کیست؟

او دانش‌آموخته رشته علوم ورزشی و تربیت بدنی در گرایش حرکات اصلاحی و پژوهشگر مرکز تحقیقات فیزیولوژی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا…(عج)را در کارنامه تحصیلی خود به ثبت رسانده است.

دکتر کاظمی پور مجری طرح‌های تحقیقاتی در حوزه علوم ورزشی، فعالیت بدنی مرتبط با سلامت در موضوعات پایش سطح فعالیت بدنی، پوکی استخوان و‌ کوید ۱۹ بوده است.

از تجارب ورزشی وی نیز می‌توان به نایب رییس بانوان فدراسیون تیراندازی با کمان، مدیر ورزش بانوان ستاد کل نیروهای مسلح، مدیر بانوان سازمان بسیج ورزشکاران، سابقه همکاری آموزشی و فنی با فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی، تیراندازی و تکواندو اشاره کرد.

سرپرست معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان پیش از این چند بار به عنوان سرپرست تیم‌های ورزشی اعزامی به مسابقات جهانی، بازی‌های آسیایی و یونیورسیاد دانشجویان جهان در حوزه ورزش کشور فعالیت داشته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=70430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.