13
گفتگو با سرمربی تیم ملی تکواندو پس از جام فجر 2021

کمرانی: به نام‌ها اعتقادی ندارم | کیانی هم بهترین نباشد، خط می‌خورد

  • کد خبر : 70453
  • 24 مهر 1400 - 20:45
کمرانی: به نام‌ها اعتقادی ندارم | کیانی هم بهترین نباشد، خط می‌خورد
مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان تاکید کرد درهای تیم ملی به روی همه باز است. او با ادبیاتی محکم گفت که تیم ملی جای بهترین نفرات است

مهرو کمرانی در گفتگو با پایگاه خبری دختران قهرمان درباره حضور دختران ایران در مسابقات تکواندو بین‌المللی جام فجر اظهار کرد:  حسن مسابقات جام فجر این بود که حکم یک مسابقه کشوری یا انتخابی برای بازیکنان ایرانی داشت. دختران تکواندوکار ما به دلیل وضعیت کرونا مدت‌ها مسابقه نداشتند و فکر می‌کنم حضور در این مسابقه برای آنها مفید بود.

او ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده در جام فجر محدود بودند. اردن ناتالی حمیدی چهره سرشناسش را به تهران آورده بود و سایر نفراتش نیز بازیکنان تیم ملی این کشور بودند البته اردن تک ستاره دارد و سایر نفرات آن، در حال رشد هستند.

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: از نزدیک وضعیت تکواندوکاران را رصد کردم. در وزن سوم، مریم رضانژاد که در رده نوجوانان از چهره‌های نوظهور و موفق است در جام فجر عملکرد بسیار خوبی داشت گرچه در این جام هم حریفانش عمدتاً نوجوان بودند.

کمرانی با تمجید از رضانژاد عنوان کرد: او توجه مرا به خود جلب کرده است گرچه باید باز هم بهتر شود. مدل بازی او و شرایط روحی و روانی‌اش برایم جذاب بود و فکر می‌کنم او یکی از بازیکنان آینده دار ایران خواهد بود

سرمربی باتجربه تیم ملی ایران با بیان این که بازیکنان ملی ما همانند کوثر اساسه و زهرا شیدایی و همچنین ملیکا میرحسینی، ناهید کیانی و دیگران خوب ظاهر شدند اذعان کرد:  برخی بازیکنان نوساناتی داشتند و باید روی این نقص‌ها کار شود. تجربه نفراتی که از قبل با ما بودند و انگیزه نفرات جوان اردوی آینده تیم ملی را وارد شرایط خوبی خواهد کرد.

او با اشاره به برگزاری مسابقات داخل سالن آسیا در اسفند ۱۴۰۰ گفت: علاوه بر مسابقات فجر، یک دوره مسابقات آزاد خواهیم داشت و برترین‌های آن وارد مسابقات انتخابی تیم ملی می‌شوند. ما می‌خواهیم شایسته‌ترین ها را در تیم ملی داشته باشیم.

کمرانی درباره سایر نفرات ملی‌پوش بیان کرد: غزل سلطانی گرچه طلا گرفت اما حریفان قدرتمندی نداشت و خوب محک نخورد و فکر می‌کنم در انتخابی بعدی فرصت بیشتری برای نشان دادن وضعیت خود در اختیار دارد.

سرمربی تیم ملی به وضعیت ناهید کیانی و شکست او در فینال جام فجر اشاره کرد و گفت: ناهید پس از المپیک برای اولین بار در یک مسابقه رسمی حضور داشت و فکر می‌کنم فشار المپیک هنوز روی او بود. ناهید کیانی باید بداند پشت سر او بازیکنان خوب دیگری هستند و او برای ملی پوش ماندن باید کماکان در اوج باشد، باید خود را ثابت و به به تیم ملی تحمیل کند.

فصل الخطاب مهرو کمرانی این بود که هر بازیکنی باید این شرایط را برای خودش به وجود بیاورد که بهترین باشد و بهترین نفر در ایران اعزام می‌شود و برای او تفاوتی ندارد چه نامی، به تیم ملی راه می‌یابد.

کمرانی در این باره گفت: اصراری روی حضور یک بازیکن برای همیشه ندارم و هر کسی که می‌خواهد در تیم ملی تکواندوی ایران باشد باید خودش را ثابت کند و نشان دهد برای حضور در تیم ملی از سایر رقبایش شایسته‌تر است.

سرمربی تیم ملی تکواندو زنان تاکید کرد که درهای تیم ملی به روی هم باز است و افزود: همه تکواندوکاران دختر ما بدانند که شرایط برای همه بدون استثنا یکسان است. اگر المپین ما هم شرایط خوبی نداشته باشد او هم از تیم ملی حذف می‌شود. در تیم ملی تکواندو به شایسته‌سالاری اعتقاد داریم.

آی دبلیو اسپورتس را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید با شناسه @iwsports

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=70453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.