13
در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال زنان

نصر فردیس در خانه برابر حفاری خوزستان به پیروزی رسید

  • کد خبر : 72769
  • 28 آبان 1400 - 12:52
نصر فردیس در خانه برابر حفاری خوزستان به پیروزی رسید
در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال زنان و در مهم‌ترین دیدار این هفته، تیم فوتسال نصر فردیس در خانه برابر حفاری خوزستان به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان؛ هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز در گروه‌های دوگانه به انجام رسید که در گروه دوم، بازی بزرگ هفته بین نصر فردیس و حفاری خوزستان با برتری میزبان همراه شد.

در این بازی که در کرج برگزار شد تیم نصر فردیس با هدایت معصومه رضازاده برابر حفاری 6 بر ۲ به پیروزی رسید و دومین برد این فصل را از آن خود کرد.

نصر فردیس پس از پیروزی یک طرفه هفته اول برابر کیمیای اسفراین، در دو بازی بعدی خود پیروز نشده نیاز مبرمی از نظر روانی به کسب پیروزی داشت و در نیمه مربیان به این هدف دست یافت.

در مسابقه ای که سهم هر تیم یک گل به خودی بود، مارال ترکمان و نسترن مقیمی هر کدام دبل کردند و فرزانه توسلی که به عنوان دروازه بان ید طولایی در گلزنی دارد امروز هم موفق به گلزنی برای تیمش شد.

غیر از گل به خودی که نصر وارد دروازه خودش کرد، سحر پاپی بازیکن اندیمشکی حفاری دروازه فرزانه توسلی را گشود اما حفاری دومین شکست فصل را پس از باخت خانگی به پیکان پذیرفت.

پیروزی در بازی امروز برای تیم پرمهره نصر فردیس سبب شد این تیم از ۴ بازی خود 7 امتیازی شود. تیم تازه وارد به لیگ برتر چشم به آینده دوخته است.

حفاری خوزستان با هدایت فروزان سلیمانی نیز در ۲ بازی پیشین خود یک پیروزی و یک شکست داشت و با باخت در بازی امروز، 3 امتیازی باقی ماند و کار سختی برای رقابت با پیکان، نصر و مس رفسنجان دارد.

لیگ برتر فوتسال بانوان ۱۴۰۰ با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه ۷ تیمی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.