11
مصائب ادامه دار فدراسیون کاراته

سؤال روز: فاطمه صادقی به قهرمانی آسیا می‌رود یا مهسا افسانه؟

  • کد خبر : 72828
  • 28 آبان 1400 - 19:09
سؤال روز: فاطمه صادقی به قهرمانی آسیا می‌رود یا مهسا افسانه؟
با لغو اعزام تیم ملی کاراته به مسابقات قهرمانی جهان، حالا وضعیت تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا مبهم است. در کاتای انفرادی فاطمه صادقی و مهسا افسانه مدعی اعزام هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان؛ اعزام تیم ملی کاراته به مسابقات جهانی امارات لغو شده و اعلام یک ترکیب ثانویه برای مسابقات قهرمانی آسیا حالا دردسری برای فدراسیون کاراته است.

فدراسیون کاراته پیش از این اعلام کرده بود که می‌خواهد فاطمه صادقی را به مسابقات جهانی و مهسا افسانه را به مسابقات قهرمانی آسیا بفرستد.

این مسئله با اعتراض جدی فاطمه صادقی همراه شد به طوری که صادقی تهدید کرد او در همه انتخابی‌ها نفر اول بوده و اوست که علاوه بر مسابقات قهرمانی جهان، باید در آسیا هم فیکس کاتای انفرادی زنان باشد.

اکنون با توجه به این که دیگر مسابقات جهانی برای ایران به پایان رسیده و اعزامی صورت نگرفته این سؤال وجود دارد که فدراسیون کاراته فاطمه صادقی را در آسیایی قزاقستان فیکس می‌کند یا مهسا افسانه را.

فاطمه صادقی در آخرین گفتگویش با ما از تصمیم فدراسیون کاراته ابراز بی‌اطلاعی کرده بود. به نظر می‌رسد اعلام نام هر کدام، سبب موضع‌گیری دیگری خواهد شد گرچه منطق می‌گوید فاطمه صادقی شانس بیشتری با توجه به عملکردش در انتخابی برای اعزام قاره‌ای دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.