14
روز دوم تکواندو آزاد جهانی ریاض

زهرا شیدایی با شکست نیکیتا گلاسنوویج به یک چهارم نهایی رسید

  • کد خبر : 73269
  • 05 آذر 1400 - 12:23
زهرا شیدایی با شکست نیکیتا گلاسنوویج به یک چهارم نهایی رسید
زهرا شیدایی تکواندوکار جویباری تیم ملی تکواندو زنان ایران در روز دوم تکواندو آزاد جهانی ریاض با شکست نیکیتا گلاسنوویج به یک چهارم نهایی رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” روز دوم تکواندو آزاد جهانی ریاض در عربستان در حال برگزاری است و زهرا شیدایی نماینده ایران در وزن منهای 62 کیلوگرم به یک چهارم نهایی رسیده است.

زهرا شیدایی نماینده ایران در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم در بازی یک شانزدهم و یک هشتم حریفان خود را مغلوب و به یک چهارم صعود کرد.

شیدایی در مرحله یک شانزدهم النا میرونیوک از روسیه صاحب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۸و۲۰۱۹ با نتیجه ۱۲ بر ۹ شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

زهرا شیدایی در مرحله یک هشتم این رقابتها به مصاف نیکیتا گلاسنویچ کروات و دارای عناوین برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۷ رفت و در یک بازی نفس گیر در راند طلایی پیروز میدان شد.

هر دو بازیکن شیاپ چانگ را در راند سوم با نتیجه مساوی7 بر 7 ترک کردند. مبارزه جانانه زهرا شیدایی در حالی که او در فاصله 10  ثانیه به پایان بازی از حریفش عقب بود پیروزی را برایش به ارمغان آورد.

شیدایی البته پیش از راند طلایی می توانست پیروز میدان باشد اما اعتراض مربی نیکیتا گلاسنوویچ در فاصله 2 ثانیه به پایان یک امتیاز را از زهرا گرفت با این حال پیروزی در نهایت از آن نماینده ایران شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.