13
روز دوم تکواندو آزاد جهانی ریاض

زهرا شیدایی فینالیست شد، ملیکا میرحسینی نقره گرفت

  • کد خبر : 73276
  • 05 آذر 1400 - 16:27
زهرا شیدایی فینالیست شد، ملیکا میرحسینی نقره گرفت
دومین روز از مسابقات تکواندو آزاد جهانی ریاض در عربستان برگزار شد و زهرا شیدایی به دیدار نهایی راه یافت و ملیکا میرحسینی صاحب نشان برنز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” روز دوم اولین دوره مسابقات تکواندو آزاد جهانی ریاض در عربستان برگزار شد و ایران در دومین روز، 3 نماینده داشت و دو مدال کسب کرد.

ناهید کیانی، زهرا شیدایی و ملیکا میرحسینی وکیلی در روز دوم این رقابت ها به دیدار حریفان خود رفتند که در نهایت زهرا شیدایی به فینال رسید، ملیکا میرحسینی برنز گرفت اما ناهید کیانی حذف شد.

ناهید کیانی | ۵۷- کیلوگرم

ناهید کیانی در مرحله یک هشتم نهایی به دیدار جیادا الهلوانی تکواندوکار تبعه ایتالیا رفت و 12 بر 5 او را شکست داد تا جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست بیاورد.

او در یک چهارم نهایی مقابل نادا لاراج از مراکش 18 بر 8 تن به شکست داد و از دور مسابقات حذف شد.

زهرا شیدایی | ۵۷- کیلوگرم

دیگر نماینده ایران در این وزن، زهرا شیدایی تکواندوکار اهل جویبار مازندران بود که در این مسابقات پرفروغ ظاهر شد و نشان داد آماده و قبراق است.

شیدایی در یک شانزدهم نهایی به مصاف آلنا میرونیوک از روسیه رفت و در یک بازی نزدیک و حساس 12 بر 9 حریف خود را شکست داد.

در مرحله یک هشتم نهایی، زهرا شیدایی برابر نیکیتا گلاسنوویچ تکواندوکار مطرح کروات قرار گرفت و در مسابقه ای نفس گیر پس از تساوی 6 بر 6، در راند طلایی پیروز میدان شد.

در یک چهارم نهایی، زهرا شیدایی به مصاف تکواندوکار روس، کریویچنکو از روسیه رفت و با شکست 12 بر 3 او توانست به نیمه نهایی برسد و مدال خود را قطعی کند.

در نیمه نهایی ، نماینده ایران 17 بر 9 آلیا پاول از انگلیس را از یش رو برداشت و فینالیست شد تا شنبه شب برای کسب مدال طلا رقابت کند.

ملیکا میرحسینی | ۷۳- کیلوگرم

ملیکا میرحسینی وکیلی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف راما ابوالروب از اردن رفت و حریفش را 13 بر 8 شکست داد.

میرحسینی در یک چهارم نهایی نیز 13 بر 9 از سد کانسل دنیز قزاقستانی عبور کرد و بدین ترتیب به نیمه نهایی رسید و مدالش را قطعی کرد.

در مرحله نیمه نهایی نماینده ایران در عین شایستگی و جنگندگی در راند طلایی نتیجه را به پولینا خان از روسیه واگذار کرد و به مدال برنز این مسابقات رسید.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.