18
مدال‌های ایران در ریاض، ۴ نشد

حذف غزل سلطانی در عربستان به دست ماریا پرز اسپانیایی

  • کد خبر : 73392
  • 06 آذر 1400 - 12:02
حذف غزل سلطانی در عربستان به دست ماریا پرز اسپانیایی
غزل سلطانی آخرین نماینده تکواندو ایران در مسابقات آزاد جهانی ریاض در یک هشتم نهایی حذف شد. ماریا پرز اسپانیایی سد راه دختر سمنانی تکواندو شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” ، مسابقات تکواندو آزاد جهانی ریاض امروز در عربستان سومین روز خود را پشت سر می گذارد اما غزل سلطانی در دسته منهای 53 کیلوگرم نتوانست به مدال برسد.

پس از رقابت سایر اعضای تیم ایران، غزل سلطانی به عنوان آخرین نماینده ایران امروز روی شیاپ چانگ رفت و پس از عبور از یک شانزدهم نهایی، در مرحله یک هشتم نهایی به یک اسپانیایی باخت و حذف شد.

شکست ۱۸ بر ۶ برابر ماریا پرز از اسپانیا ضمن حذف غزل، مانع از این شد که مدال‌های ایران در حضور موفق ریاض به عدد 4 برسد. غزل سلطانی نامزد حضور در مسابقات وزن منهای ۴۹ کیلو بود که بنا به دلایلی به وزن بالاتر منتقل شد.

دختر سمنانی امروز در اولین مسابقه خود به راحتی ۲۰ بر صفر حیان ایتر محمدی از عربستان را شکست داده بود و رویای کسب مدال در ریاض را در سر می‌پروراند.

غزل سلطانی یکی از چهره‌های آینده دار تکواندو ایران به شمار می‌رود که در مسابقات قهرمانی آسیا هم حاضر بود و رویای اولین حضور خود در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان و بازی‌های آسیایی (در هانگ ژو) را دنبال می‌کند.

بدین ترتیب ایران با هدایت مهرو کمرانی با ۳ مدال قطعی در تکواندو آزاد جهانی ریاض به کار خود خاتمه می‌دهد. ۲ برنز توسط کوثر اساسه و ملیکا میرحسینی کسب شده و فینال زهرا شیدایی امروز تعیین می‌کند مدال سوم طلاست یا نقره.

ناکام‌های تیم ایران در این مسابقات سعیده نصیری، نرگس میرنوراللهی، ناهید کیانی، زینب اسماعیلی و غزل سلطانی هستند. از این جمع تنها زینب اسماعیلی در همان مسابقه اول حذف شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.