15
بازی پراحساس هنوز تمام نشده است

رئیس فدراسیون هندبال نروژ: دیدار با تیم زنان ایران فراموش نشدنی است

  • کد خبر : 73886
  • 18 آذر 1400 - 10:01
رئیس فدراسیون هندبال نروژ: دیدار با تیم زنان ایران فراموش نشدنی است
رئیس فدراسیون هندبال نروژ در پیامی در مورد مصاف تیم هندبال زنان کشورش مقابل ایران گفت: هرگز دیدار با ایران را از خاطر نمی برم.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان“، “کوره گیر لیو” رئیس فدراسیون هندبال نروژ در پیامی که بر روی وب‌سایت فدراسیون هندبال نروژ منتشر شده درباره بازی ایران و نروژ در مسابقات قهرمانی جهان صحبت کرده است.

در این بازی نروژ 41 بر 9 ایران را شکست داد و در پایان، فاطمه خلیلی دروازه بان ایران به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد، اشک ریخت و در میان تشویق بازیکنان دو تیم به شادمانی پرداخت.

اکنون رییس فدراسیون هندبال نروژ در این باره می گوید:

مسابقه با تیم ملی هندبال زنان ایران را برای همیشه به یاد خواهم داشت. دختران پرتلاش از سرزمینی دیگر بودند که تنها زمانی توانستیم آنها را درک کنیم که به دیدار آنها رفتیم و با این تیم بازی کردیم.

ما در نروژ شاهد وجود رقابت در بین اسکی بازان هستیم. در سکوهای اسکی پرشی برخی دختران حتی قادر نیستند تا نیمه راهی که یکی از اسکی‌بازان مرد می‌تواند از آن سکو پرش کند بپرند. ما اسکی بازان زنی دارید که با ترز یوهاگ (یکی از ستارگان اسکی) فاصلع زمانی چند دقیقه ای دارند.

ما در نروژ مسابقات فوتبالی دیده ایم که نتیجه نهایی آن اختلاف گل بالایی را رقم می زند (6 بر یک به پایان می رسد) یا اسکی بازانی که در مسیر دانهیل حتی به خط پایان هم نمی‌رسند.

با این حال کسی هرگز درباره این فاصله و اختلاف حرفی نمی زند زیرا ورزش از اختلاف سطوح، یادگیری و شادی تشکیل شده است و این همان چیزی بود که در دیدار برابر تیم ملی هندبال زنان ایران دیدیم.

ما می‌توانیم برای یک نیت خیر بزرگتر دو یا سه دیدار هندبال مانند دیدار ایران – نروژ را در دو سال آینده برگزار کنیم و این احترامی است که ما به آن نیاز داریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.