17

تور ایرانی اصفهان/ برتری تجربه ندا شهسواری بر شور جوانی مهشید اشتری

  • کد خبر : 7404
  • 29 تیر 1397 - 16:53
تور ایرانی اصفهان/ برتری تجربه ندا شهسواری بر شور جوانی مهشید اشتری

پرونده رقابت های تنیس روی میز تور ایرانی بزرگسالان کشور در اصفهان با قهرمانی ندا شهسواری در بخش یک نفره و تیم دوبل مریم فرعی و ملیکا کرمی بسته شد و جوان ها بار دیگر شایستگی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش “آی دبلیواسپورتس” ، برگزاری رقابت های تور ایرانی تنیس روی میز زنان کشور در اصفهان بار دیگر تنور رقابت های داخلی تنیس روی میز ایران در بخش بانوان داغ کرد و اصفهان میزبان شایسته این رقابت ها پذیرای ستاره های تنیس روی میز ایران بود.

حاصل رقابت پینگ پنگ بازان دختر ایران در خانه تنیس روی میز اصفهان تقابل ستاره ها در دو بخش دوبل و یک نفره بود به طوری که مهشید اشتری تنها پینگ پنگ بازی بود که در هردو بخش به فینال رسید و البته در هیچ یک از فینال ها دستش به مدال طلا و قهرمانی مسابقات نرسید.

در مسابقه دوبل تیم مریم فرعی و ملیکا کرمی موفق شدند با ارائه ی بازی کم اشتباه برابر زوج مهشید اشتری و فاطمه جمالی فر سربلند از میدان خارج شوند و در حضور ستاره های باتجربه تر عنوان قهرمانی را تصاحب کنند.

در فینال بخش انفرادی و در ی بازی سراسر جذابیت و حساسیت مهشید اشتری برابر ندا شهسواری قرار گرفت. بازی به گونه ای پیش می رفت که به نظر می رسید هیچ یک از دو پینگ پنگ باز خیال شکست خوردن ندارند.

مهشید اشتری جوان با انگیزه ای بالا تلاش می کرد در برابر تجربه ندا شهسواری قد علم کند و حتی در مقطعی از مسابقه به نظر می رسید همه چیز به سود مهشید اشتری پیش می رود. برتری اشتری اما ادامه نیافت و این تجربه و البته تمرکز بالای ندا شهسواری بود که به نماینده ایران در المپیک کمک کرد تا به بازی برگردد.

در رقابتی که در سطح کیفی برتر تنیس روی میز ایران برگزار می شد و طرفین دل به اشتباهات فردی طرف مقابل بسته بودند پس از تساوی در 3گیم این ندا شهسواری بود که در ضربه نهایی را به اشتری زد و قهرمان شد.

در مراسم پایانی این مسابقات از داوران و دست اندرکاران برگزاری مسابقات تقدیر شد و مهرداد علیقارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز برای اهدای جوایز نفرات برتر شخصا در سالن برگزاری مسابقات حضور پیدا کرد. مهدی تکابی رئیس هیئت تنیس روی میز اصفهان نیز نقش کلیدی در برگزاری منظم و ابرومندانه این مسابقات داشت.

تصاویر دیدار نهایی دوبل / مریم فرعی و ملیکا کرمی برابر مهشید اشتری و فاطمه جمالی فر

تصاویر دیدار نهایی یک نفره / ندا شهسواری برابر مهشید اشتری

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.