11

تورنمنت G2 کره جنوبی؛ ملیکا میرحسینی طلایی شد ؛ حذف زودهنگام کیمیا علیزاده

  • کد خبر : 7481
  • 31 تیر 1397 - 16:56
تورنمنت G2 کره جنوبی؛ ملیکا میرحسینی طلایی شد ؛ حذف زودهنگام کیمیا علیزاده

در ادامه مسابقات تکواندو بین المللی G2 کره جنوبی ملیکا میرحسینی دختر شایسته تکواندوی ایران به مدال طلا رسید اما کیمیا علیزاده در دور دوم با شکست برابر حریف خود حذفی زودهنگام را تجربه کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس”  تورنمنت بین‌المللی کره‌جنوبی از صبح روز چهارشنبه – 27 تیرماه با حضور 1134 تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی (رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان) در سالن «هالا» ججو آغاز و فردا (دوشنبه – یکم مردادماه) به پایان می‌رسد.

ملیکا میرحسینی نماینده وزن هفتمی کشورمان در نخستین گام «هیون جئونگ هان» نماینده کره جنوبی را 3 بر 2 از پیش رو برداشت. در ادامه «خالیموا مخرو» تاجیک دارنده مدال نقره و برنز قهرمانی آسیا 2014، 2016 و 2018 را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

ملیکا در مرحله نیمه نهایی «می نا میونگ» دیگر نماینده میزبان را در دیداری حساس و نفس گیر 10 بر 9 مغلوب خویش ساخت و به فینال راه پیدا کرد. وی در فینال برابر «تینگ هسیا» از چین تایپه 11 بر 9 به برتری رسید تا قهرمان این دوره از مسابقات باشد.

کیمیا علیزاده نماینده وزن 67- کیلوگرم به عنوان دیگر نماینده ایران بر روی شیاپ‌چانگ رفت و در نخستین دیدار توانست «وای ئینگ تسانگ» از هنگ کنگ را 8 بر 2 شکست دهد. کیمیا در مرحله یک‌‌چهارم برابر «سو یونگ سئو» از کره‌جنوبی نتیجه را 22 بر 17 واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

زینب اسماعیلی نماینده وزن 73- کیلوگرم کشورمان که برای نخستین بار حضور در میدانی بین‌المللی را تجربه می‌کرد برابر «خالیموا موخرو» تاجیک دارنده مدال نقره و برنز قهرمانی آسیا 2014، 2016 و 2018 نتیجه را 7 بر 5 واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها خارج شد.

پیش از این نیز مریم ملکوتی خواه در وزن 46- کیلوگرم به مدال نقره و پریسا جوادی در وزن 57- کیلوگرم به مدال برنز رسیده بودند و با احتساب مدال طلای ملیکا میرحسینی ، اکنون مدال های دختران ایران به 3 مدال رسیده است.

فردا (دوشنبه – یکم مردادماه) و در روز پایانی کاپیتان اکرم خدابنده و زهرا پوراسماعیل در وزن 73+ کیلوگرم به عنوان آخرین نمایندگان کشورمان بر روی شیاپچانگ می روند.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی و زهرا حاجی وند به عنوان مربی است. زهرا افتخاری نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

این رقابت‌ها G2 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.