13
انتخابی تیم ملی بدمینتون جوانان

پیشرفت ساره امینیان | بدمینتون با جوانانش لبخند می‌زند

  • کد خبر : 74906
  • 07 دی 1400 - 9:50
پیشرفت ساره امینیان | بدمینتون با جوانانش لبخند می‌زند
ساره امینیان در مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون جوانان به مقام قهرمانی رسید. او سرلیست جوانانی است که آینده بدمینتون زنان ایران را می‌سازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” رقابت‌های بدمینتون انتخابی تیم ملی جوانان دختر ۳ قهرمان در ۳ رده سنی داشت که گل سرسبد آن، ساره امینیان بود.

بدمینتونیست تهرانی در رده زیر ۱۹ سال همه رقبایش از جمله مبینا ندایی، دیگر جوان آینده دار را در فینال کنار زد و قهرمان شد و این قهرمانی بیش از این که او را خوشحال کند، بدمینتون را شاد کرد.

چشم بدمینتون بانوان در شرایطی که نیاز به رقابت جدی در سطح قهرمانی دارد به جوانانی دوخته شده که در حال حاضر بین ۱۸ تا ۲۱ سال سن دارند.

در این میان، ساره امینیان به دلیل حفظ ثبات در عملکرد فنی و رشد تدریجی و معقول مورد توجه است. او گرچه در آغاز راه است اما حداقل می‌تواند ما و بدمینتون را امیدوار کند که دست بدمینتون خالی نیست.

مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون جوانان دختر – با ۳۹ شرکت کننده –  دو قهرمان دیگر هم داشت. در رده زیر ۱۵ سال زهرا رباطی و در رده زیر ۱۷ سال، فردوس فروغی.

فدراسیون بدمینتون می‌گوید از رده سنی زیر ۱۵ سال ۳ بازیکن، رده زیر ۱۷ سال ۲ بازیکن و رده زیر ۱۹ سال ۸ بازیکن به مسابقات بین‌المللی جوانان شیراز اعزام خواهند شد.

همچنین ۴ نفر برتر زیر ۱۹ سال به مسابقات بین‌المللی فجر نیز اعزام می‌شوند که بدین ترتیب ساره امینیان و مبینا ندایی به همراه مریم سلطانی و آیدا عنایتی این فرصت را به دست می‌آورند.

فهرست نفرات برتر بدمینتون انتخابی جوانان

نفرات برتر زیر ۱۵ سال :نفر اول زهرا رباطی از تهران ،نفر دوم رامینا زارعی از البرز ،نفر سوم فائزه اسدنژاد از آذربایجان شرقی ، نفر چهارم فاطمه زهرا اسدی از سمنان

نفرات برتر از ۱۷ سال :نفر اول فردوس فروغی از تهران ، نفر دوم آیسان شوریده از زنجان، نفر سوم آهنگر از آذربایجان شرقی ، نفر چهارم مهرو روشنایی از خراسان رضوی

۸ نفر برتر زیر ۱۹ سال : فاطمه بابایی از آذربایجان شرقی ، مریم سلطانی از فارس ، مبینا ندایی از تهران ، فاطمه فنایی از سمنان ، فاطمه مونس خواه از آذربایجان شرقی ، ساره امینیان از تهران ، فردوس فروغی از تهران ، آیدا عنایتی از خراسان رضوی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.