16
هفته نهم لیگ برتر بسکتبال بانوان

سپاهان ۶۹ گاز ۵۱ | پیروزی بر نجیب‌ترین گاز جدول مندلیف

  • کد خبر : 74966
  • 08 دی 1400 - 18:16
سپاهان ۶۹ گاز ۵۱ | پیروزی بر نجیب‌ترین گاز جدول مندلیف
در دومین دیدار امروز گروه دو لیگ برتر بسکتبال بانوان، سپاهان توانست پاز را شکست دهد و با 11 امتیاز در رده سوم گروه خود قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دیدار سپاهان اصفهان و گاز تهران از گروه دو لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز در سالن شهید کشوری شهر قدس برگزار شد که در پایان شاگردان سیما مکارمی در سپاهان حریف خود را شکست دادند.

سپاهان کوارتر های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۰-۶، ۱۹-۱۱ و ۲۲-۲۱ پیروز شد و تنها در کوارتر دوم گاز با برتری ۱۳ بر ۸ عملکرد بهتری داشت.

پیروزی ۶۹ بر ۵۱ برای طلایی پوشان اصفهان نتیجه‌ای بود که در پایان ۴۰ دقیقه تلاش دو تیم روی اسکوربورد ثبت شد تا سپاهان چهارمین برد فصل خود را کسب کنند.

فرانک طیاری و شاگردانش در گاز نیز در حالی در قعر جدول جاخوش کرده‌اند که آمار 7 شکست از 7 بازی را به ثبت رساندند و احتمالاً با همین جایگاه لیگ را به پایان می‌رسانند.

در این دیدار مائده پورحیدر از سپاهان موثرترین بازیکن زمین شد؛ ۱۸ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و کارایی ۲۴ آمار مائده در جدال با گاز بود.

سمیه ثابت زاده با ۱۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و کارایی ۱۶ دیگر بازیکن موفق سپاهان بود.

در زمین گاز، ۲ بازیکن آمار بهتری نسبت به سایرین داشتند؛ المیرا اربابی نژاد با کسب ۲۱ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن زمین شد.

او با ۱۲ ریباند، دبل دبل خود را تکمیل کرد و ۴ پاس منجر به گل و یک توپ ربایی نیز کسب کرد اما عملکرد او برای جلوگیری از شکست گاز کافی نبود.

سوگند احمدی سومین بازیکنی بود که امروز دبل دبل کرد؛ سوگند ۱۰ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۵ توپ ربایی و کارایی ۱۵ را ثبت کرد و موثرترین بازیکن تیمش بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.