10
دومین دوره در رشته تفنگ ۱۰ متر

نجمه خدمتی و فاطمه امینی، قهرمانان مسابقات آزاد تیراندازی

  • کد خبر : 75122
  • 10 دی 1400 - 14:27
نجمه خدمتی و فاطمه امینی، قهرمانان مسابقات آزاد تیراندازی
نجمه خدمتی و فاطمه امینی در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان عناوین دومین دوره مسابقات آزاد تیراندازی تفنگ بانوان سال ۱۴۰۰ را به دست آوردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دومین دوره مسابقات آزاد تیراندازی در بخش تفنگ ۱۰ متر بانوان برگزار شد و نجمه خدمتی و فاطمه امینی در آن قهرمان شدند.

این رقابت، روز پنج شنبه ۹ دی در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و نجمه خدمتی در آن ستارگی کرد.

تیرانداز بیرجندی و پرافتخار که به تازگی به جرگه متأهلین نیز پیوسته در مسابقات تفنگ آزاد بانوان در بخش بزرگسالان به مقام قهرمانی رسید.

فاطمه کرم زاده دیگر المپین تیراندازی ایران در این مسابقه پس از خدمتی دوم شد و عنوان سوم به رویا صبح خیر تیرانداز شاخص قمی رسید که در یک سال اخیر توانسته دوباره به صحنه اول تیراندازی بانوان باز گردد.

حسنا توتونچی، فرشته قدرتی انور، فاطمه حسین زاده،، الهه احمدی و نازنین زینب جعفری نفرات چهارم تا هشتم فینال بزرگسالان بودند.

در رده سنی جوانان، فاطمه امینی تیرانداز جوان اصفهانی درخشید و نشان داد در آینده بیش از این از او خواهیم شنید. او بالاتر از آرمینا صادقیان دختر جوان المپیکی قرار گرفت و یلدا سلیمانی هم سوم شد.

در فینال نوجوانان و جوانان، فاطمه کبیری، نیلوفر محسنی پور، نورا کسری، نیلوفر حمیدی و مهرانه افشار در رده‌های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.