11
تکواندوکار جوان در هفته نخست لیگ به میدان نرفت

مورد زهرا پوراسماعیل : بازیکن فتح صدر البرز یا هیئت مازندران؟

  • کد خبر : 75672
  • 16 دی 1400 - 12:28
مورد زهرا پوراسماعیل : بازیکن فتح صدر البرز یا هیئت مازندران؟
زهرا پوراسماعیل تکواندوکار جوان وزن هشتم در هفته نخست لیگ تکواندو بانوان جام کوثر به میدان نرفت و تماشاگر بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” زهرا پوراسماعیل تکواندوکار جوان بابلی در هفته نخست لیگ تکواندو بانوان جام کوثر ۱۴۰۰ تماشاگر بازی‌ها بود و روی شیاپ چانگ نرفت.

مورد عجیب در مورد زهرا پوراسماعیل این است که او در فهرست دو تیم حضور دارد. هم فتح صدر البرز قهرمان فصل گذشته و هم هیئت تکواندو استان مازندران.

پوراسماعیل به آژانس ورزش زنان ایران گفت: سال گذشته و پیش از شروع لیگ، قرارداد ۲ ساله‌ای با باشگاه فتح صدر البرز به امضا رساندم و به همین دلیل نام من امسال هم در فهرست تیم فتح صدر البرز قرار دارد.

او ادامه داد: با توجه به این که هیئت تکواندو استان مازندران امسال در لیگ شرکت کرد ترجیحم این بود که در تیم استانم مسابقه بدهم و اکنون این مشکل پیش آمده که باید آن را به نحوی حل کنیم.

بدین ترتیب قانون به زهرا پوراسماعیل اجازه نداد تا برای تیم هیئت مازندران مسابقه دهد. او نیز تماشاگر هفته اول لیگ بود تا وضعیت قرارداد پیشین او با فتح صدر البرز مشخص شود.

به نظر می‌رسد زهرا پوراسماعیل از لحاظ قانونی بازیکن تیم فتح صدر البرز باشد و اگر هیئت تکواندو استان مازندران بخواهد از او استفاده کند باید رضایت باشگاه فتح صدر البرز را جلب کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.